Diane Keaton egy igazi talk show veterán, aki karrierje során a leghíresebb televíziós hostok műsoraiba kapott újra és újra meghívást, hiszen nemcsak a személyisége és a humora zseniális, de úgy öltözködik, mint senki más. Nem véletlen hát, hogy a Gucci is beválogatta új, talks show-szerű kampányába, ahol olyan hírességek mellett szerepel, mint Awkwafina, Dakota Johnson, Harry Styles, Serena Williams vagy épp Sienna Miller – míg a host maga James Corden.
Szó sincs valóságos beszélgetésről, játék az egész, az ötlet mégis zseniális. Az (ál)műsor – ami a Gucci Beloved nevet kapta – a divatház négy ikonikus táskájára irányítja a reflektorfényt, miközben James Corden a hírességekkel beszélget. Bár a sorozat valamennyi résztvevője egyedi és megismételhetetlen, a mi szívünk mégis a divatbloggerré avanzsált Diane Keatonhez húz, aki barna öltönyben, vörös svájci sapkában, nyakkendőben és fekete kesztyűben perdül a kamera elé. „Én mindig felkészülök és mindig izgulok. Ilyen a természetem” – vallotta be a Bieber-rajongó Diane Keaton, hogy miképp érez, ha beszélgetős műsorokba hívják, és azt is elárulta, hogy James Corden isteni host, laza és elbűvölő, ami szerinte egyáltalán fair.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Nézd meg a beszélgetést videón!
Forrás: Vogue Fotó: Gucci