Victoria Beckhamnek nem ez az első lépése a dekorkozmetikumok piacán, hiszen korábban már volt egy nagyon gyümölcsöző és nagyon látványos együttműködése az Estée Lauder vállalattal is.
Sajtóközleményében Victoria most azt mondta, saját márkájánál bővül a spektrum. “Egyszerre szeretnék gondoskodni a nőkről kívülről, és belülről, ellátva őket a legfontosabb smink-, bőrápolási, illat, és wellness termékekkel, amelyekre úgy érzem, hogy saját magamnak is szükségem van.” A hírt egyébként egy Instagram-posztban is megosztotta.
A szépségápolási, és dekorkozmetikai termékeket úgy tűnik, a híresség online értékesíti majd, mégpedig a Victoriabeckham.com-on keresztül. De Victoria hisz az élő kapcsolatok erejében is, úgy tervezi, egyenesen a nőket fogja megkérdezni arról, milyen termékeket szeretnének leginkább a szépség és a wellness területéről, hogy célirányosan fejleszthessen nekik újdonságokat.
Emellett még egy másik, nagyon fontos szempontra is figyelni szeretne. Azt mondja az a célja, hogy márkája minél több ember számára elérhető legyen. #VBBeauty rengeteg bőrszínhez kínál majd termékeket, amelyek emellett cruelty free készítmények lesznek, az elérhető luxus ársávba betervezve. Kíváncsian várjuk!