„Tapasztalatom szerint pont ez az, amire az emberek vágynak: egy kis pluszra a mindennapokban, olyan termékekre, amik szinte beleolvadnak a személyiségükbe, a személyiségük szerves részévé válnak. A folyamatos teljesítménykényszer, az ‘úristen új kollekciót kell piacra dobnunk’ azonban elvitte a fókuszt és besokalltunk. Most újragondoltuk, mit is szeretnénk üzenni, mi az, amire hangsúlyt szeretnénk fektetni a jövőben. Habár nem rebrandingről van szó, de mindenképpen szeretnénk egy más irányt is megcélozni, kitűnni, ha kell szembemenni az árral, mint most. Éppen ezért úgy gondolom, hogy példamutatónak kell lennünk, népszerűsítsük a fenntarthatóság fontosságát, az újrahasznosítás erejét. Kihívás a javából, de minden percét élvezzük!” – meséli Adél, a Delka Bag megálmodója/alapítója.
Az új koncepció részeként a márka nemcsak a saját műhelyében, de a nagykereskedésekben felgyűlt anyagokat is hasznosítja a fenntarthatóság jegyében, ráerősítve az alapvető elemekre, mint a bútorszövet, és értékekre, mint a megbízhatóság, praktikus kialakítás, vagy a kényelmes viselet és természetesen az egyediség. A táskák más és más rendezési elv, terv és elképzelés szerint készülnek majd, így nem lesz két egyforma darab a kínálatban.
A projekt egyébként Ónódi Adélnak, illetve az Anna and the Barbies énekesnőjének, Pásztor Annának is nagy kedvence.
További információ ITT!