4 influencer, aki miatt megugranak az eladások

2020. március 16. |

Ha ez a négy nő bemutat egy új ruhát az online térben, a termékek iránti kereslet látványosan megugrik.

A világ legnagyobb globális divatcikk-kereső platformja, a Lyst 104 millió ember vásárlási szokását és döntését elemezte februárban, és a Launchmetrics adatszolgáltatóval karöltve 120 országban mérték, hogy miképp alakul 9 millió termék kereslete. Ebből a felmérésből egyértelműen kiderült, hogy a legnagyobb influencerek valóban komoly hatással vannak az eladásokra. Az alábbi négy „divatdiktátornak” köszönhetően hamar megugranak a keresések.

Leonie Hanne

Kétmillió Instagram-felhasználó szeretné tudni nap mint nap, hogy mit visel a német influencer. A fémhatású ruhákra például 505%-kal ugrott meg a keresés azt követően, hogy New Yorkban egy fémesen fénylő Oscar de la Renta ruhát viselt Leonie Hanne. Ez történt az oversized blézerrel (+389%) és a tollas ruhával (+177%) is.  

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Leonie Hanne (@leoniehanne) által megosztott bejegyzés, Febr 11., 2020, időpont: 2:09 (PST időzóna szerint)

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Leonie Hanne (@leoniehanne) által megosztott bejegyzés, Febr 24., 2020, időpont: 12:24 (PST időzóna szerint)

Chiara Ferragni

Chiara Ferragni világhírű véleményvezér a milánói divathét során mindössze hatszor posztolt, de még így is látványos hatással volt a keresésekre. Instagram-bejegyzése után a szürke Prada ruhája iránti kereslet 150%-kal ugrott meg. 

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni) által megosztott bejegyzés, Febr 20., 2020, időpont: 8:12 (PST időzóna szerint)

Winnie Harlow

Nem marad reakció nélkül, ha a modell bemutat egy új szettet az online térben. Amikor például a londoni divathét Burberry showjának első sorából bejelentkezett, a bőrnadrág és a cowboy-nadrág szavakra 280%-kal megugrottak a keresések. 

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

♔Jamaican Canadian♔ (@winnieharlow) által megosztott bejegyzés, Febr 19., 2020, időpont: 4:16 (PST időzóna szerint)

Camila Coelho

A brazil influencer 8,7 millió követővel az egyik legbefolyásosabb online szereplő. Olyannyira, hogy Prabal Gurung tervezte cargo nadrágja 138%-kal megnövelte a keresések számát. 

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

CAMILA COELHO (@camilacoelho) által megosztott bejegyzés, Febr 16., 2020, időpont: 4:13 (PST időzóna szerint)

 Forrás: Vogue

Olvass tovább!

Szólj hozzá te is!

Még több Divat