Snoopy a szezon leglazább divatkollekciójában

2020. július 25.
Charles M. Schulz először 1950-ben mutatta be a világnak a Peanuts-karaktereket, amikor a Peanuts képregénycsíkok hét magazinban debütáltak. Idén nyáron egészen rendhagyó formában örülhetünk nekik a Levi’s és a Peanuts kollekciójának hála.

Bár Charlie Brown vált híressé a focilabdák felrúgásával való próbálkozásaival (és kihagyásaival), a Peanuts banda igazi atlétája Snoopy. Foci, baseball, amerikai foci vagy tenisz– ha ránézünk a klasszikus képregénycsíkokra, láthatjuk, hogy Charlie Brown négylábú barátja egy igazán sportos kis beagle. Ezért a Levi’s és a Peanuts újra összeállt, hogy a Levi’s x Peanuts Summer 2020 kollekció különleges kiadásával megünnepelhessék ezt a kiemelkedő sportteljesítményt.

A kollekció középpontjában pólók és a melegítőfelsők állnak – csakúgy, mint a vintage Levi’s sportruházat 1984-es verziója által inspirált melegítők –, amelyeket Snoopy grafikák sora díszít, egyenesen a Charles Schulz csapattól. A Peanutsra jellemző szeszélyes lazasággal fűszerezve, Snoopy visszaad egy tenisz szervát, elrúg egy focilabdát, versenyzik a barátjával, Woodstockkal, gördeszkával ugrat és kosárra dob több más sport mellett.

Az egyedi grafikák mellett a kollekcióban vannak uniszex futballtrikók, kifordítható vödörkalapok és oversize, csónaknyakú pulóverek is olyan élénk színekben, mint az aranysárga, a fuksziapiros vagy a páfrányzöld. Az ikonikus co-branded fehér logós pólón Snoopy a klasszikus Levi’s sportos logón versenyzik Woodstockkal. Ez a kollaboráció tökéletesen illik mindenkihez, aki szereti, ha a sportosság találkozik a játékossággal, szellemességgel és nosztalgiával.


A Peanutsról

Charles M. Schulz először 1950-ben mutatta be a világnak a Peanuts-karaktereket, amikor a Peanuts képregénycsíkok hét magazinban debütáltak. Azóta Charlie Brown, Snoopy és a Peanuts banda többi tagja hihetetlen nyomot hagyott a popkultúrában. Az új Snoopy az űrben sorozat 2019. november 1-jén indult az AppleTV+-on. Peanuts animált sorozatok láthatóak rendszeresen a legnagyobb csatornák műsorán, a rajongók pedig több ezer termék közül választhatnak világszerte, várják őket a tematikus parkok és programok, a napi képregények pedig elérhetőek mind hagyományos, mind digitális formában. 2018-ban a Peanuts együttműködött a NASA-val, hogy a diákok következő generációjának népszerűsítsék az űrkutatást.

Láttad már?