Beyoncé ezeket a fekete tervezőket támogatja

2020. szeptember 10. |

Elképzelni nem tudjuk, mit jelenthet az, ha az ember vállalkozásához maga Beyoncé adja a reklámot. Az alábbi fekete alkotóknak ő jelenti a hátszelet.

Nem kérdés, a most 39 éves Beyoncé korunk egyik legbefolyásosabb híressége, aki nemcsak a zeneiparban képes nagy port kavarni, de divatot is diktál – és nem marad csendben akkor sem, ha olyan fontos társadalmi témákban kell felemelnie a hangját, mint a társadalmi kirekesztés, a rasszizmus. Az énekesnő büszke a származására, az őt körülölelő médiafigyelmet pedig arra (is) használja, hogy tehetséges fekete művészekre irányítsa a reflektorfényt.

Ezért készíthette Tyler Mitchell, a Vogue első fekete fotósa a 2018-as szeptemberi lapszám címlapfotóját, és ezért választanak stylistjával, Zerina Ackersszel rendre olyan fekete tervezőket, akik máskülönben elesnének a hírnév lehetőségétől.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Tyler Mitchell (@tylersphotos) által megosztott bejegyzés, Aug 6., 2018, időpont: 7:16 (PDT időzóna szerint)

Black is King című vizuális albumában debütált többek között Loza Maléombho elefántcsontparti tervező, akinek látványos zebramintás szettjébe bújt bele Beyoncé, vagy Sam Garvey amerikai dizájner, akinek színes, virágos overalljában táncolt.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Loza Maléombho 🇧🇷🇨🇮🇺🇸 (@lozamaleombho) által megosztott bejegyzés, Júl 31., 2020, időpont: 2:09 (PDT időzóna szerint)

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

GEORGES MALELU (@georgesmalelu) által megosztott bejegyzés, Dec 3., 2018, időpont: 10:09 (PST időzóna szerint)

A dél-afrikai Global Citizen Festivalon Enhle Mbali Mlotshwa, Quiteria Kekana és George Malelu tervezők álmodták meg színpadi szettjeit, milliós elérésű Instagram-oldalán pedig rendszeresen pózol feltörekvő tehetségek összeállításaiban. Így kapott megszámlálhatatlan lájkot és megrendelést Sergio Hudson overallja, az Afrikanista pólója, vagy a House A. Sauvage metálfényű blézere.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Sergio Hudson (@sergiohudson) által megosztott bejegyzés, Szept 20., 2019, időpont: 9:53 (PDT időzóna szerint)

 

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

AFRIKANISTA (@afrikanista) által megosztott bejegyzés, Aug 1., 2020, időpont: 4:13 (PDT időzóna szerint)

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Beyoncé (@beyonce) által megosztott bejegyzés, Dec 22., 2018, időpont: 6:02 (PST időzóna szerint)

Beyoncé azonban nem érte be ennyivel: mivel a koronavírus hatására rekordmennyiségű üzlet zárt be, az énekesnő átalakította hivatalos honlapját, az tulajdonképpen a feketék tulajdonában álló vállalkozások gyűjtőhelye lett, a járványban érintett vállalkozások megsegítésére pedig 6 millió dollárt ajánlott fel.

Forrás: Vogue
Nyitókép: Getty Images

Olvasd el ezt is!

Szólj hozzá te is!

Még több Divat

Beyoncé szexibb, mint valaha Adidas

Beyoncé szexibb, mint valaha