A magyar pizsamamárka megalkotta a tökéletes karanténpizsit

2021. március 20. |

Soha nem volt nagyobb szükséged egy kényelmes pizsamára, mint az utóbbi egy évben... Részben ezért döntött úgy a magyar pizsamamárka, a PIZSI, hogy felébred, és újult erővel, újabb darabokkal, de a megszokott minőséggel hódítja tovább az örök álmodozókat.

Az elmúlt egy év, valljuk be, nem a legtrendibb kabátunkról és a vadiúj sneakerünkről szólt, ami a ruhatárunkat illeti. Sokkal inkább az jelentette és jelenti még ma is a kihívást, hogy miben töltsük a home office-t, ami kényelmes, kinéz valahogy, és az se baj, ha ráadásul még hazai márkától is származik. Az ember szívesen maradna ilyenkor egész nap pizsiben, de a Donald kacsás kétrészes nem igazán illik egy online meeting miliőjébe.

pizsi-kollekcio

A PIZSI több mint egy női pizsamamárka, ugyanis minden darab azzal a szemlélettel készült, hogy ne csak éjszaka, hanem bármilyen napszakban legyen kedved felvenni azt. Letisztult vonalakkal, minimalista stílusban készülnek a modellek, hiszen leginkább ez az, ami a legtöbb pizsamára specializálódott márkánál hiányzik, pedig hatalmas rá az igény.

A PIZSI fenntartható pizsamát és otthoni ruházatot készít modern nőknek, tudatosan szem előtt tartva azt, hogy manapság hajlamosak vagyunk mindent a pihenés és a minőségi alvás elé sorolni az életünkben.

pizsi-kollekcio

Az anyagbeszerzéstől a szállításig minden tevékenységüket igyekeznek a lehető legfenntarthatóbb módon megoldani. Abban hisznek, hogy a fast fashion a múlt divatja, és a hazai márkák tudnak olyan értéket teremteni, ami elvezethet a fenntarthatóbb divatipar felé. Kizárólag jó minőségű, OEKO-TEX minősítésű, természetes textillel dolgoznak, elsősorban pamuttal. Minden darab Magyarországon készül, a csomagolás pedig teljesen műanyagmentes.

A PIZSI egyike azoknak a hazai brandeknek, akiknek a vásárlók elégedettsége a legfontosabb, és aktívan igyekeznek fenntartani a kapcsolatot követőikkel a közösségimédia-oldalakon is. Ezzel is hangsúlyozzák azt, hogy sokkal többről van szó, mint pizsamákról. Az üzenetük az, hogy a pihenés és az alvás nem luxus, mindenki megérdemli azt! Rendszeres élő bejelentkezéseik során ébresztő vagy elalvást segítő jógát, pihentető meditációt vagy akár esti arckezelést is bemutattak már.

Mindannyian azt reméljük, hogy minél hamarabb, minél több időt fogunk a négy falon kívül tölteni, de az biztos, hogy egy kényelmes pizsamára ezelőtt is szükségünk volt, ezután pedig aztán végképp értékelni tudjuk majd azt.

pizsi-kollekcio

Olvass tovább!

Így támogathatod a NANE Egyesület munkáját márciusban

Így támogathatod a NANE Egyesület munkáját márciusban

A „Neked könnyű lehet!” szlogent kapta a Dorko legújabb kampánya, amellyel egész márciusban a NANE Egyesületet támogatják. Két oldalról is megfogva az üzenetet: egyrészt szeretné a magyar márka felhívni a figyelmet arra, hogy ne ítélkezzünk soha mások felett könnyelműen, másrészt pedig a kampányhoz kapcsolódó cipőjüket is erősen jellemzi a szlogen.

Szólj hozzá te is!

Még több Divat