Sosem volt még ilyen fontos, hogy támogasd a magyar divatot! – mondja az Art On Me

2021. március 28.
Az egy éve tartó járványhelyzet miatt egyre nehezebb a hazai vállalkozások életben maradása. Marton Ancsa, az Art On Me alapítója komoly átszervezéssel vészelte át a nehéz időszakot. Cikkünkben arra hívjuk fel a figyelmet, ami eddig talán sosem volt ennyire fontos.

Támogasd a hazai tervezőket, vállalkozásokat, mert rengeteg múlhat azon, hogy hol költöd el a pénzedet. Ha egy jógamatracra vagy akár egy új hátizsákra van szükséged: keresd a hazait! Te mint vásárló a döntéseddel hozzájárulhatsz családok megélhetéséhez, vállalkozások fennmaradásához. Segítsük egymást a nehéz időkben!

Az Art On Me magyar divatmárkát Marton Ancsa tíz éve alapította, hazai tervezők között is ritka, hogy ennyi időn keresztül is sikeres, és jól működő céget el tud tartani a hazai piac, hogy mi lehet a titkuk?

Marton Ancsa (jobbra) az Art on Me megálmodója és tervezője és Marton Kriszta (balra) a márka brand managere

Marton Ancsa inspirációját a magyar nőkből meríti, nekik tervez, hitvallása az „everyday woman”, azaz a „mindennapi nő”. Ruháit azokra a nőkre tervezi, akik dolgoznak, jógáznak, játszótérre és megbeszélésekre járnak, és hétköznapi teendőiket is elvégzik – emellett igényesek a megjelenésükre.

Ancsát a tervezés során leginkább a test arányai vezetik, a divat másodlagos szempont. Főként egyszerű, letisztult mértani formákat használ, minden darab a női forma kiemelésére születik. Célja, hogy az általa tervezett ruhák viselőjükön magabiztosságot közvetítsenek.

A ruhák megalkotása több fázisból áll, a tervezési folyamat után a márka saját, budapesti műhelyében készülnek. Mivel a kollekciók egymásra épülnek, a régebbi ruhákat akár a legújabb darabokkal is lehet kombinálni. Egyes darabjai extramegoldással, -csavarral készülnek, többféleképpen is hordhatóak, pulcsiból így lehet szoknya, nadrágból overall, ruha. A vásárlókkal kialakított szoros kapcsolat segíti felmérni az igényeket, így szinte azonnal lehetséges reagálni a visszajelzésekre.

Mindebben nélkülözhetetlen segítsége testvére, Marton Kriszta, akivel közösen teremtették meg és tartják életben a márkát. A testvérpár nagyon jól kiegészíti egymást, míg Ancsa tervez, és a gondolatait fogalmazza meg ruháiban, Kriszta a háttérből menedzseli a brand körüli feladatokat.

A járvány okozta forgalomkiesés ellenére varrónőiknek a járvány idején is munkát tudtak adni, átszervezve az addigi feladatokat, maszkokat készítettek, így meg tudták tartani a teljes állományukat. „Sajnos a hosszú ideje tartó korlátozások miatt ez egyre nehezebb, ezért szeretnénk felhívni a figyelmedet arra, hogy minden egyes vásárlásoddal támogathatod és segítheted a hazai tervezőket, és a magyar kisvállalkozásokat, akik a járvány idején nehéz helyzetbe kerültek.”

Amikor itthon előállított terméket vásárolsz, több ember munkahelyének megtartásához járulsz hozzá. Így tudunk együtt biztosítani közvetlenül munkahelyet, és segíteni egymáson.