A 75 éves Diane Keaton bevállalta a Gucci-kampányt
Diane Keaton az egyik legőszintébb, legüdítőbb, legszerethetőbb híresség, akit mindennek tetejében páratlan stílusérzékkel áldott meg a sors. Nem meglepő, hogy ő lett az új Gucci-kampány egyik arca.
Diane Keaton egy igazi talk show veterán, aki karrierje során a leghíresebb televíziós hostok műsoraiba kapott újra és újra meghívást, hiszen nemcsak a személyisége és a humora zseniális, de úgy öltözködik, mint senki más. Nem véletlen hát, hogy a Gucci is beválogatta új, talks show-szerű kampányába, ahol olyan hírességek mellett szerepel, mint Awkwafina, Dakota Johnson, Harry Styles, Serena Williams vagy épp Sienna Miller – míg a host maga James Corden.
Szó sincs valóságos beszélgetésről, játék az egész, az ötlet mégis zseniális. Az (ál)műsor – ami a Gucci Beloved nevet kapta – a divatház négy ikonikus táskájára irányítja a reflektorfényt, miközben James Corden a hírességekkel beszélget. Bár a sorozat valamennyi résztvevője egyedi és megismételhetetlen, a mi szívünk mégis a divatbloggerré avanzsált Diane Keatonhez húz, aki barna öltönyben, vörös svájci sapkában, nyakkendőben és fekete kesztyűben perdül a kamera elé. „Én mindig felkészülök és mindig izgulok. Ilyen a természetem” – vallotta be a Bieber-rajongó Diane Keaton, hogy miképp érez, ha beszélgetős műsorokba hívják, és azt is elárulta, hogy James Corden isteni host, laza és elbűvölő, ami szerinte egyáltalán fair.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Nézd meg a beszélgetést videón!
Forrás: Vogue Fotó: Gucci
Olvasd el ezt is!
Az elvált nők klubja 25 év után újra összeáll
Huszonöt évvel legendás filmjük, Az elvált nők klubja után Goldie Hawn, Bette Midler és Diane Keaton ismét közös filmet forgat.