Second hand üzletágat indít a Diesel
Az olasz márka pár nappal ezelőtt jelentette be, hogy elindítja second hand projektjét, ami Európában érhető el.

A Diesel Európában több mint négyszáz kiskereskedelmi üzletben – többek között Milánóban, Firenzében és Rómában – indítja útjára second hand projektjét, és piros logóval látja el azon termékeit, amelyek bár nem újak, azok gondos kiválogatásáért, javításáért, tisztításáért, fertőtlenítéséért a márka szavatol. A brand lépése fontos mérföldkő, hiszen hozzájárul a használt ruhadarabok kulturális elfogadásához.
Hogyan működik?
- 1. lépés: A gyártó szakértők segítségével begyűjti és kiválogatja a Diesel termékeket.
- 2. lépés: A gyártó tiszítja és felújítja azokat.
- 3. lépés: A second hand termékeket újraértékesítik.
Nem a Diesel az egyetlen márka, ahol a fenntarthatóság számít, a Triumph és a sloggi még 2019-ben indította el újrahasznosító kezdeményezését, de nemrég Jean Paul Gaultier is ruhakölcsönzőt nyitott.
Fotó: Getty Images Forrás: Diesel
Olvasd el ezt is!
A Z generáció az etikus és zöld szépségápolást választja
A mai tinédzserek vásárlási és választási szokásai komoly hatással vannak a piacra, éppen ezért jó hír, hogy a Z generációtól nagyon nem áll messze a „zöld" gondolkodás.