Bőrszínben úszik Kim Kardashian pop-up boltja

2021. október 13.
Fényesen csillogó, testszínű panelek és dús volumenekkel dolgozó dizájnmegoldások közvetítik Kim Kardashian inkluzív márkájának üzenetét a párizsi pop-up boltban.

Willo Perron dizájner tervezte meg Kim Kardashian fehérneműmárkájának első pop-up boltját, ami Párizsban nyílt meg október elején. A 280 négyzetméteren elterülő SKIMS üzlet az enteriőrön keresztül is jól közvetíti a márka üzenetét: a fényes, testszínű felületek és a lekerekített sarkokkal érkező, nagy méretű berendezési tárgyak is az inklúzió fontosságát erősítik.

skims-kim-kardashian-pop-up-parizs-dizajn

A ragyogó, szinte vizes hatású felületek, a dús idomokként domborodó bútorok és a puha padlószőnyeg egyrészt biztonságos, barátságos térérzetet nyújtanak – ami nem utolsó egy viszonylag intim terekbe hatoló fehérneműüzlet esetében –, másrészt a különböző bőrszíneket és testalkatokat is ünneplik. A minimalista fehérneműket felvonultató panelek mellett néhol feltűnik Kim Kardashian alakja is a falakon, de alapvetően az egész tér visszafogott és letisztult.

skims-kim-kardashian-pop-up-parizs-dizajn

skims-kim-kardashian-pop-up-parizs-dizajn

A különleges pop-upra ráadásul a párizsi mestercukrász, Pierre Hermes készített izgalmas macaronkollekciót, a ruhadarabokhoz passzoló természetes színekben.

skims-kim-kardashian-pop-up-parizs-dizajn

skims-kim-kardashian-pop-up-parizs-dizajn

Forrás: Dezeen

Olvass tovább!