A koronavírus-járvány alapjaiban rendezte át az emberek hétköznapjait, azóta is mindannyian egyéni és közösségi szinten is megküzdünk a pandémia okozta állandó változásokkal, és sokan segítségre szorulnak. Ennek okán indította útjára 2021 tavaszán CSR-kezdeményezését a Central Médiacsoport. A Te is hős vagy! kampányhoz a kiadó több márkája, köztük a Nők Lapja is csatlakozott, és az olvasókkal közös gyűjtést szervezett nehézsorsú gyermekek javára. A járvány hosszú hónapjai ugyanis az átmeneti otthonokban és a hátrányos helyzetű térségekben élő gyermekek körülményeit is tovább nehezítették, hiszen a megfelelő eszközök hiánya miatt sokan nem tudnak részt venni a digitális oktatásban sem.
A Nők Lapja és az olvasók jóvoltából végül több mint 9 millió forint adomány gyűlt össze, a projekthez pedig az Ökumenikus Segélyszervezet is csatlakozott, és a Kapaszkodó programjuk keretében az adományból 20 helyszínen, 3000 hátrányos helyzetű gyermeknek szerveztek rendszeres fejlesztő foglalkozásokat, hogy így segítsék lemaradásaik csökkentését. A fejlesztés eredményességét tantárgyi korrepetálással, mozgásterápiával, készségfejlesztéssel, logopédiai és gyógypedagógiai foglalkozásokkal, illetve a gyerekek digitális kompetenciájának fejlesztésével biztosították.
„Látva, hogy az elmúlt időszakban milyen sok család került nehéz helyzetbe, hogy a hosszú hónapok alatt az egyébként is nehéz sorú gyerekek hátránya még tovább nő – feladatunknak éreztük, hogy segítsünk – nyilatkozta Vékási Andrea, a Central Médiacsoport portfólióigazgatója. – Az Ökomenikus Segélyszervezt szakmai munkájába bekapcsolódva célul tűztük ki, hogy minél több rászoruló gyermekek részére biztosítsunk szakmai fejlesztést és felzárkóztatást. A Kapaszkodó program lehetőséget teremt arra, hogy a gyerekek segítséget kapjanak a szegénység okozta hátrányok leküzdéséhez. Büszkék vagyunk arra, hogy a sikeres Te is hős vagy központi kampány mellett ilyen sok gyermeknek tudtunk segíteni. Köszönjük az Ökomenikus Segélyszervezet támogatását, valamint olvasóink, és kiadói parterünk, a Magyar Állami Operaház segítségét is.”
A médiavállalat CSR-kezdeményezéséhez csatlakozó kiadványok, szerkesztőségei (többek között mi is) olyan – sokszor a nagyvilág számára láthatatlan – embereket, csoportokat, történeteket helyeztek fókuszba a Te is hős vagy! kampány során, akik a koronavírus okozta válsághelyzetben kitartóan, nap mint nap támogatják az elesetteket és a rászorulókat, de teret kaptak azok is, akik példamutatóan küzdenek meg a pandémia okozta kihívásokkal.