A hazai mindig nyerő! Május 10-éig tart a PENNY és a Magyar Termék különleges nyereményjátéka

2023. április 27.
A PENNY és a Magyar Termék együttműködése több mint 10 éves múltra tekint vissza. Ennek apropóján szervezett közös, május 10-éig futó promóciójuk egy igen különleges, a hazai piacon unikális nyereményt is tartalmaz. A partnerségük és a kereskedelmi lánc hazai termékeket előtérbe helyező szemléletéről beszélgettünk Kazatsay Eszterrel, a PENNY kommunikációs vezetőjével és Benedek Eszterrel, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetőjével.

A most futó, „A hazai mindig nyerő!” nyereményjáték nem mindennapi promóció! A heti nyertesek 15 perces korlátlan védjegyes termékvásárlási lehetőségéhez hasonló lépésre a magyarországi FMCG-piacon eddig még nem volt példa. A játék bárki előtt nyitott, csupán a meghirdetett védjegyes termékekből kell két darabot vásárolni valamelyik PENNY üzletben, majd az AP kódot feltölteni a játék oldalán.

„Egy évtizeddel ezelőtt kötöttünk stratégiai együttműködési megállapodást, amelynek célja a védjegyes termékek népszerűsítése, illetve a PENNY saját márkás termékeinek védjegyeinkkel való kiemelése volt” – mondta el Benedek Eszter. „Az áruházláncok közül ma már a PENNY-ben kapható a legtöbb saját márkás védjegyes termék, számuk több mint 500. Ezek, valamint a többi hazai termék folyamatos kiemelése jelentősen hozzájárult közös célunk megvalósításához, a fogyasztói tudatosság növeléséhez, egyúttal a hazai gazdaság erősítéséhez.”

Kazatsay Eszter ehhez azt is hozzátette, hogy egyre szorosabb a PENNY kapcsolata a hazai termelőkkel és gyártókkal. „Közel három évtizede Magyarországon lévő, felelős vállalatként szívügyünk a hazai származású élelmiszerek forgalmazása. A mintegy 2500 árucikkünk közel kétharmadát hazai beszállítók adják. A gyümölcsök és zöldségek esetében pedig az „Itthonról válogatva” saját márkánkkal emeljük ki vásárlóink számára a magyar termelők által beszállított terméket. A megújuló Sissy termékcsaládunk is kizárólag Magyar Termék védjegyes árucikkekből áll, ez több mint 100 tejterméket jelent. A friss hús saját márkás termékcsaládunk, a »Kedvenc Hentese« is 35 védjegyes árucikket jelent.”

Benedek Eszter külön kiemelte, hogy fontos az edukáció. A Magyar Termék sokkal több, mint csupán egy áru az üzletek polcain. Szeretnénk bepillantást adni a színfalak mögé, és megmutatni, hogy minden egyes magyar termék mögött hazai munkahelyek, családok, emberek, sorsok állnak. Ezzel készülünk 2023-ban.

„A PENNY számára is fontos a magyar termékek preferálása, amely azt is lehetővé teszi, hogy csökkentsük ökológiai lábnyomunkat, ez személyes elkötelezettségem is. Elég csak arra gondolni, hogy egy külföldi termékkel összevetve a honi áruk szállítása és tárolása is sokkal kevesebb energiaráfordítást igényel a rövidebb beszállítói lánc következtében.”

Kérdésünkre, hogy miként vannak jelen személyes mindennapi életükben a védjegyes magyar termékek, Kazatsay Eszter rögtön rávágta: „minden reggelt natúr joghurttal kezdek. Azt el sem tudom képzelni, hogy ez ne Sissy legyen!” Benedek Eszter azt hangsúlyozta, bármilyen ételt is készítsen otthon, mindig figyel arra, hogy amiből csak lehet, hazai hozzávalót válasszon.

Fotó: Egressy Orsolya

Promóció