A márka általános törekvéseivel összhangban a természetes, OEKO-TEX® Standard 100 minősítésű lentextileké a főszerep a szivárvány minden színében. A méretek úgy lettek kialakítva, hogy a lehető legkevesebb szabászati hulladék keletkezzen a gyártás során. Mohácsi Nusi, a Shamo megálmodója mindig olyan termékeket tervez, amelyek számára is nélkülözhetetlenek a hulladékmentességre törekvő, természettel újra kapcsolódó hétköznapokban. Ezen a személyességen keresztül tudja megalkotni őket úgy, hogy tényleg praktikusak lehessenek mások számára is.
A mostani kollekció részei a már bevált frissentartó kenyérzsákok színes változatai, amelyek kisebb méretben, péksütemények számára is elkészültek. Lenszalvéták, darázsanyagból készült, sokoldalúan használható konyharuhák, erős, duplafüles shopperek és szemet gyönyörködtető párnahuzatok is helyet kaptak az újdonságok között.
A márka küldetése az értékteremtő termékek mellett, hogy minél több formában és csatornán hirdesse: a zöldebb, szebb jövő lehetséges! Fontos, hogy érezzük, van remény, és nem vagyunk egyedül. Ez a gondolat hívta életre idén nyáron már másodszor a #billenját elnevezésű Instagram-kampányt is, és amint rendeződik a járványhelyzet, folytatódnak és megújulnak majd a Shamo workshopok és előadások is, hiszen az igazi kapcsolódások mégiscsak az online világon túl, élőben jönnek létre.
Elindult a Marie Claire Go Green! kihívás, amely arra buzdít téged, hogy négy hét alatt négy különböző területen vigyél ökotudatos változást az életedbe. Minden héten új kihíváshoz csatlakozhatsz, majd a hét végén önbevallással értékelheted az eredményedet, és izgulhatsz, hogy vajon nálad fog-e landolni a környezettudatos nyereményeink egyike. Válassz te is kihívást most a gogreen.marieclaire.hu linkre kattintva!