Az otthonmaradás örömét fogalmazta meg Daubner Anna idén ősszel

2020. október 12.
Daubner Anna őszi kollekciójának fő inspirációja a '70-es években készült amerikai dokumentumfilm, a Grey gardens, amely a Beale anya-lánya duó életén alapszik.

A történet keserédes, kicsit szomorkás, mégis tökéletesen magába foglalja és keresztezi a mostani „Maradj otthon”-jelenséget. Little Eddie és Big Eddie stílusa, bohémsága és kreativitása inspirálta Daubner Annát tervezés közben. A kollekcióban megjelenő élénk színek, egyedi printek, valamint a két nő ruhatárából kiemelt szimbólumok vonulnak végig a darabokon. A mintákban megjelenő rajzokat Anna tervezte, minden motívum rejtett jelentést is hordoz magában. A pipacsok a pihenést és nyugalmat jelképezik, míg a tigris az ázsiai kultúrában tradicionálisan a betegségek démonainak elűzője.


Mint minden szezonban, most is új szlogennel bővült a márka repertoárja, a kollekció vezérfonala, a „Joy of missing out” került fel a rózsaszín passzéval keretezett pólóra. Ennek grafikáját az Aysu Creative Studio tervezte Annával kollaborációban. Jelentése, hogy az otthonmaradás nem a valamiből kimaradás.


A kollekció fotózása is az otthonmaradás tematikáját dolgozza fel – mindarra reflektálva, amit az idei évben átélünk. Ahelyett, hogy profi modellekkel, díszes stúdióban fényképeztek volna, a legtermészetesebb és kényelmesebb környezetet álmodták meg. A stáb tagjai – Szőke-Bodnár Zsófi fotós, Virág Zsófi stylist, Vincze Lina fodrász, Nyíri Fruzsi sminkes és Daubner Anna, a márka tervezője voltak a kampány modelljei. Mindannyian saját otthonukban lettek megörökítve, amely az elmúlt hónapokban jóval többé vált mint a pihenés helyszíne. Mostanra a munka, kreativitás és társadalmi életünk színtere is egyben.

20 fotó megtekintése