Idén is rendhagyó lesz a Black Friday a Lush-nál

2017. november 24. |

A Lush és a Szumátrai Orángután Társaság  együtt védi meg az orángutánokat és esőerdei élőhelyüket. A Lush új Orangutan szappanjának eladásából származó minden bevételt az SOS és helyi partnere, az Orángután Információs Központ (Orangutan Information Centre, OIC) támogatására fordítja.

Az #SOSsumatra kampány 2017. november 24-én indul. Célja, hogy felhívja a figyelmet a kihalás szélére sodródott orángutánok helyzetére, illetve az erdőirtás hatásaira. Már csak 14.600 vadon élő orángután maradt Szumátrán. A Lush ezért 14.600 exkluzív Orangutan szappant gyártott, de ha elfogynak, örökre eltűnnek, ahogy az orángutánok is.

Az Orangutan szappan illata egyedi, pacsulis-narancsos, alapja pedig a Szumátrához közeli Nias szigetéről származó extraszűz kókuszolajból készült.

Szólj hozzá te is!

Még több Napi design