Pucér bolt nyílt Milánóban

2018. június 11.
Az óceánok világnapját, június 8-át szerencsére évről évre egyre hangosabban „üli meg” a világsajtó. A Lush ennek kapcsán még új, világméretű kampányt indít, hogy felhívja a figyelmet a tengereket szennyező műanyagra és bejelentse a világ első „pucér” boltjának megnyitását.


Szomorú tény, hogy az óceánokba kerülő műanyaghulladék elképesztő ütemben pusztítja a tengeri élővilágot. Június 8. péntek Az óceánok világnapja (World Oceans Day) volt, egyben a Lush új online kampányának elindulása is (amely a boltokban csak június 18-án kezdődik). A kampánnyal szeretnék felhívni a figyelmet arra a hatásra, melyet az egyszer használatos műanyagtárgyak gyakorolnak a tengerek élővilágára, és párbeszédet szeretnének kezdeményezni vásárlókkal arról, hogy fogyasztókként mit tehetünk e globális probléma megoldásának érdekében.

Mi is ez a pucér dolog?

A Lush mindig igyekezett olyan kreatív megoldásokat találni, melyek pozitív hatással vannak a környezetre, például feltalálták a világ első szilárd samponját, melynek jóvoltából évente közel 6 millió műanyagflakonnal kevesebbre van szükség, és a közelmúltban már a folyékony tusfürdők szilárd alternatívái is megjelentek boltjaikban. Jelenleg az egész éven át kapható termékskálájuk már több mint 40%-a „pucér”, azaz csomagolásmentes.


A Lush szerint a meztelenség nem ismer határokat, és ebben a hónapban a pucérság új szintre lép… Június 1-jén Olaszországban, Milánóban a Lush megnyitotta a világ első pucér üzletét. Ez új dolog a márka életében – a pucér bolt az innovációt és a kreativitást ünnepli teljesen csomagolásmentes áruválasztékával, valamint az üzletben zajló rendezvényekkel, tanfolyamokkal és filmvetítésekkel. Olyan hely szeretne lenni, ahol a fogyasztók kicserélhetik gondolataikat, ötleteiket a műanyagmentes jövővel kapcsolatban.