Így néz ki Gwyneth Paltrow márkájának főhadiszállása

2020. október 01.
Szupermenő térbe költözött Gwyneth Paltrow híres-hírhedt életmódmárkája, a Goop. A Santa Monica-i főhadiszállást pasztell színek és íves formák teszik harmonikussá, mégis különlegessé.

A Rapt Studio kreativitását dicsérő Goop-főhadiszállás mind az 5000 négyzetmétere átgondolt dizájnérzékenységről árulkodik: visszafogott színek, letisztult berendezés és íves bútorok teremtik meg az életmódmárkához passzoló elegáns, mégis nyugalmat árasztó atmoszférát.

Gwyneth Paltrow híres-hírhedt márkája szerepelt már a hírekben a beöntés népszerűsítése és vaginaillatú gyertyájuk miatt is, azonban a Santa Monica-i épület tényleg pazarul sikerült – a napfényes, tágas terek kényelmesek és szellősek – anélkül, hogy túlságosan steril, mesterkélt hatást keltenének.

A lobby legizgalmasabb eleme az egyedi gyártású, robusztus információs pult, amit a Los Angeles-i Artcrafters készített a Goopnak. A súlyos, mégis lágyan ívelt fémtömbökből álló asztalt a Goop logójának formavilága ihlette.

A váró másik vizuális súlypontja a halványrózsaszín, szintén ívelt kanapé, ami egy kerek kávézóasztalt ölel körbe. A finom, fehér függő fények és a teret végigszántó kecses, aranyszínű fémobjekt jól ellensúlyozzák ezeket a hangsúlyos darabokat.

Az épületben helyet kapott még egy termékfejlesztéssel foglalkozó labor és egy szabászati stúdió, ami a Goop saját ruhadarabjainak gyártásáért felel. Ezen kívül többek között tesztkonyha és egy showroom is található a főhadiszálláson.

Dezeen

Olvass tovább!