Divattal a gyerekekért – Pénteken újra nyit a UNICEF Pop-Up Store Blaskó Nikolett-tel és Mihalik Enikővel

2020. október 07. |

„Amikor az UNICEF felkért, hogy legyek Enikő mellett az idei év háziasszonya, nem volt kérdés, hogy minden eszközzel segítem a hátrányos helyzetű lánygyermekeket támogató gyűjtést” – válaszolta kérdésünkre Blaskó Nikolett, az egyik legnagyobb független hazai ügynökség, az ACG tulajdonos-ügyvezetője, aki Mihalik Enikőhöz csatlakozva idén szintén részt vesz az UNICEF nagyszabású jótékonysági gardróbvásárán.

Október 11-e a lánygyermekek világnapja, ennek alkalmából idén másodjára rendez nagyszabású jótékonysági gardróbvásárt az UNICEF Magyarország. Az október 9-én nyíló, háromnapos pop-up store ezúttal is márkás ruhadarabokkal, rendkívül kedvező áron várja az érdeklődőket, a jótékonysági gardróbvásáron befolyt teljes összeget pedig a UNICEF a rászoruló lánygyermekek életének jobbá tételére fordítja majd. A 2019-es sikerre való tekintettel a szervezők az idei évben ismét felkérték a hazai divatszakma, az üzleti és közélet ismert szereplőit, hogy felajánlásaikkal járuljanak hozzá a kezdeményezéshez.

unicef-pop-up-store

Idén még nagyobb lendülettel vágtak bele

A tavalyi rendezvény házigazdájához, Mihalik Enikő szupermodellhez most Blaskó Nikolett, a kommunikációs szakma egyik legismertebb szereplője is csatlakozott. „Az UNICEF kurátora és a hazai tervezők elkötelezett támogatója vagyok, és az egyik legnagyobb reklámügynökséggel az ACG-vel a hátam mögött folyamatosan dolgozom a nők helyzetbe hozásán, lehetőségeik javításán itthon. Amikor az UNICEF felkért, hogy legyek Enikő mellett az idei év háziasszonya nem volt kérdés, hogy minden eszközzel segítem a hátrányos helyzetű lánygyermeket támogató gyűjtést. Ráadásul itt a jótékonyság mellett a fenntarthatóság is egy nagyon fontos üzenet, kikerülnek a nem használt darabok a gardróbokból, és új gazdához kerülnek, ezzel a vásárral a jótékonyság fontossága mellett a tudatos vásárlásra is fel tudjuk hívni a figyelmet” – mondta kérdésünkre Blaskó Nikolett, aki azzal a nem titkolt küldetéssel csatlakozott az eseményhez, hogy a gazdasági és kulturális elit képviselői közül felajánlásaikkal minél többen járuljanak hozzá a gardróbvásár sikeréhez.

„Szinte minden hazai tervezővel személyesen egyeztettünk, több mint 60 magyar márka támogat minket több mint 1000 termékkel, emellett minden létező kapcsolatomat megmozgattam a jó ügy érdekében. Nagyon jó volt látni, hogy idén a gazdasági, társasági elit képviselői is rengetegen megmozdultak, és hihetetlen darabokat adományoztak nekünk.” Nikolett azt is elárulta, hogy a tavalyihoz képest az idei vásárra néhány újdonságot is tartogatnak. „Nemcsak női, hanem fantasztikus férfi- és gyerekdarabok is lesznek, minden szuper jó áron. Az ACG mögöttem folyamatosan segíti a kommunikációt, hogy minél többekhez eljusson a hír, hogy itt most tényleg mindenki nyer, aki adományozott, és aki vásárol is.”

2019-ben két nap alatt mintegy 6,6 millió forintot sikerült összegyűjteni a leginkább rászoruló lánygyermekek számára. Nikolett azt reméli, hogy idén ezt az összeget is túl tudják szárnyalni. „Nagyon szeretném elérni a 10 millió forintos álomhatárt, ezért szurkolok.”

Ezt olvastad már?

Ne feledd, regisztrálni kell!

A nem mindennapi kollekciót felvonultató adománygyűjtő vásár október 9-10-11-én lesz a H&M Váci utcai exkluzív bemutatótermében, és bár a részvétel ingyenes, a belépés regisztrációhoz kötött. A szervezők a koronavírus-járvány miatt idén azt kérik az érdeklődőktől, hogy aki szeretne eljönni, az előre regisztráljon az Unicef Popup Store Facebook-eseményén, így a regisztrált részvevők idősávokra osztottan, lázmérést követően maszkban és kesztyűben léphetnek majd be a folyamatosan fertőtlenített bemutatóterembe.

Miért van szükség ezekre az eseményekre?

2020-ban a lányoknak világszerte olyan nehézségekkel kell szembenézniük, mint a kényszerített házasság, az erőszak és az oktatási egyenlőtlenségek. A statisztikák szerint minden évben 12 millió fiatalt adnak férjhez 18 éves kora előtt, világszerte 130 millió 6 és 17 év közötti lány egyáltalán nem jár iskolába, valamint a Földön élő 800 millió analfabéta kétharmada is nő. Az UNICEF évtizedek óta harcol a gyerekházasság intézményének felszámolása és az írástudatlanság ellen, valamint támogatja a fiatal nőket abban, hogy kibontakoztathassák tehetségüket.

Olvass tovább!

Szólj hozzá te is!

Még több Riporter

Örökbe fogadtunk egy szenior cicát, aki kicsit minket is megmentett ciceró

Örökbe fogadtunk egy szenior cicát, aki kicsit minket is megmentett