Harajuku fürdőbomba üzlet Japánban
1989-ben Mo Constantine, a Lush társalapítója és feltalálója megálmodott egy terméket, ami különleges élménnyé varázsolja a fürdést és nem irritálja az érzékeny bőrt. Addig dolgozott a háza kertjében álló fészerben, míg létre nem hozta a kádba dobva vidáman pezsgő, a vizet bőrlágyító vajakkal, illatos olajokkal és friss összetevőkkel elárasztó újdonságot.
A fürdőbomba hamar meghódította a világot, sikere azóta is töretlen. Mo és fia, Jack, egyre elképesztőbb ötletekkel feszegették a fürdés határait. A kakaóvajjal teli Butterball egyszerűségétől hosszú út vezetett a The Experimenter hihetetlen szín- és illatkavalkádjáig. A Jelly Bomb zselébombák megjelenése új fejezetet nyitott a fürdőbomba történetében, Tokióban pedig nemrég nyílt meg a világ első fürdőbomba-üzlete.
Fürdőbomba őrület
Mára a fürdőbomba a művészi önkifejezés eszköze lett. A 3D-nyomtatók és az új összetevők – például a csillám és a robbanócukor – megjelenésével még több szín, még több forma, még több illat vált elérhetővé. A fürdőbomba egyszerre látványos és hatásos: a nemzetközi #BathArt mozgalmat ihlető, pezsgő színorgia és a bőrápoló, hidratáló összetevők együtt jelentik az erejét.
Giga kollekció
A születése óta eltelt három évtized során a fürdőbomba igazi Lush-kedvenc lett, amely nem szűkölködik a világhírű rajongókban sem. Ami pedig a legjobb, hogy a kerek évfordulót 54 exkluzív fürdőbombával ünneplik. Ezeket eddig csak a tokiói fürdőbomba-üzletben lehetett kapni, de mostantól az összes új kiadás elérhető lesz online, az üzletekben pedig boltonként változó belőlük a kínálat.