Ghánai szépségápolás, új trend Budapesten?

2019. május 27.
A ghánai nők egyik legközismertebb jellemzője a ragyogó porcelánbőr, amelynek ígéretét a nemrég egy budapesti sajtórendezvényen is bemutatkozó Ashanti Cosmetics termékek is hordozzák. Míg az afrikai nők titkos receptúrák, mágikus összetevők segítségével keverik ki csodaszereiket, a márka termékeiben ezt mi készen kapjuk – hála a ghánai születésű alapítónak, Rose Appiah-nak.

Ghánai családi recept

A ma Londonban és Budapesten felváltva élő üzletasszony jó százéves családi recepteket oltott kézi készítésű, csodaszép csomagolású „beauty must-have”-ekbe. A két éve született vegán és cruelty-free márka természetes összetevőiről és elsőrangú növényi alapanyagairól ismert azok körében, akik fogékonyak az új, apró, de izgalmas márkák megismerésére. Testvajaiktól kezdve a gránátalma olaj alapú arckrémekig az összes termékük az anti-aging elleni harc jegyében született, azzal a nem titkolt céllal, hogy egyszerre „tisztítsa az elménket és könnyítsen a lelkünkön”.

A újrahasznosítható és újra felhasználható csomagolású termékeik sora most egy egészen új taggal is kiegészült, a régóta várt arcmaszkjukkal, amelyet „Tansy Mamának” neveztek el (értékes Kék Tansy-olaj tartalma miatt). Az újdonságaikat a Paula Store Budapestben és online szerezhetitek be.