Angelina Jolie Párizsban tett látogatásán – július 8-án és 9-én – a Guerlain márkával való együttműködését és viszonyát fűzte még szorosabbra. A színésznőtől sem a jó ügyek támogatása, sem a szépség világ nem áll távol, sőt. A Hôtel de Crillonban, majd az Avenue des Champs-Elysées-n álló Guerlain Butikban tartott sajtórendezvényeken Angelina mindkettőbe bepillantást engedett.
A rendezvényen, Laurent Boillot, a Guerlain vezérigazgatója mondott beszédet, és vezette fel a márka életében hamarosan várható nagy fordulópontokat és kiemelkedő mozzanatokat. A megújult Guerlain kampány és az új Mon Guerlain Eau de Parfum Intense illat bevezetése kifejezetten szorosan kapcsolódik a színésznőhöz, hiszen az új Mon Guerlain kampányfilmet, amelyet egyébként Emmanuel Lubezki rendezett, Angelina Jolie kambodzsai otthonában forgatták. A rendezvényen le is vetített film kapcsán a színésznő mesélt a Guerlain-házhoz fűződő kapcsolatáról, de szó esett a mai nőkre nehezedő nyomásról való véleményéről, ahogyan természetesen non-profit munkásságáról is.
Utóbbiba tartozik a 2003-ban (kambodzsai születésű) Maddox fia nevében, Kambodzsában létrehozott alapítványa, amelynek célja a helyi közösségek segítése az egészségügyi ellátás, oktatás és a környezet védelme.
Fenntartható fejlődés projekt
Laurent Boillot és Angelina Jolie egy közös új projektet is bejelentettek a fenntartható fejlődés jegyében, azt tűzve ki célul, hogy az északnyugat-kambodzsai méheket megóvják a helyi közösségekkel és szakértőkkel együttműködve. Ez a témakör egyébként tényleg szívügye a márkának, amely több mint 10 éve aktív a méhmentés téren.
Angelina, a Guerlain-múzsa
Angelina Jolie 2017 óta a Mon Guerlain múzsája. A ház legújabb női illatát egy illatok terén igazi szupersztárnak számító duó tervezte, Thierry Wasser mester-parfümőr, és Delphine Jelk, a Guerlain parfümőre.