A Function of Beauty azt kommunikálja magáról, hogy ők az első olyan márka, amely legyártja az általad összeállított készítményeket. A feladatod roppant egyszerű: csupán ki kell töltened egy kérdéssort a hajaddal és a kívánságaiddal kapcsolatban. Add meg hajad típusát (egyenes, hullámos, göndör, extragöndör), textúráját, fejbőröd hidratáltságát (száraz, normál, zsíros), majd válassz ki legfeljebb öt célt, amelyeket a termékek használatával szeretnél elérni.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
How many angles is too many angles? Hint: the limit does not exist (📸: @editionalbeauty)
Az opciók között nemcsak a haj egyenesítése, erősítése vagy fényesítése szerepel, hanem a göndörítés, a dúsítás és a hidratálás is. Ezt követően a neked tetsző illatok, valamint a készítmények színei között válogathatsz.
Saját termék, saját név
Amitől igazán a sajátodnak érezheted a terméket, az az utolsó lépés: adj neki nevet! A cég a válaszaid alapján olyan összetevőkből állítja össze az általad tervezett hajápolási termékeket, hogy azok a legmerészebb elképzeléseidet is túlszárnyalhassák. A több mint hatvan természetes összetevőt a tudományra alapozva választották ki, valamint mindegyiket alapos teszteknek vetettek alá, hogy megbizonyosodjanak azok biztonságos hatásáról, minőségéről és hatékonyságáról.
Láttad már?
A hidratálásért a kókuszolaj és az aloe vera felel, az ápolt hajvégek a kék-zöld algának és a kókuszgyümölcs-kivonatnak köszönhetőek, a kócosságtól pedig a tamariszkfa-kivonat és a marokkói argánolaj párosa óv meg. Összesen ötvennégytrillió különböző formula készíthető, így mindenki hajára és fejbőrére – és azok problémáira – akad megfelelő kombináció.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
ROSE ALL DAY 🌹🌹🌹 Drop a 🌹 below if you’ve ordered Strike A (R)ose 🤩✨
„Épp elég komolyság van a világon, a samponnak nem kell annak lennie” – olvasható az egyébként Európába, azon belül Magyarországra is szállító cég honlapján. A Function of Beauty állítása szerint hajlamosak vagyunk megelégedni samponokkal, amelyek ugyanúgy néznek ki, ugyanolyan az illatuk, és hasonló igényű emberek számára készültek. Ebben az esetben viszont – a flakonmérettől függően 36-39 dollárba kerülő árért cserébe – te döntheted el, pontosan mi és milyen céllal kerüljön a tubusodba.
Szöveg: Berberovics Bea, a Central Médiakadémia hallgatója
Olvastad már?
A személyre szabott szépségápolás korszaka
Képzeljünk el egy krémet, amelyet a DNS-ünk alapján komponáltak, egy maszkot, amelyet pontosan az arcunkra szabtak, vagy egy szérumot, amely bőrünk összes egyedi problémájára megoldást nyújt. Ezek az alternatívák nem futurisztikus képzelgések, mindjárt itt vannak!