Ariana Grande, Hailey Bieber, Lady Gaga, Kylie Jenner, Jessica Alba, Kim Kardashian, Drew Barrymore, Rihanna, Selena Gomez, csak néhány a nemzetközi szupersztár gárdából, akik a film- és a zeneipart szűknek érezve, a szépségiparba is betették a lábukat. A nagy nevek mellett persze ott sorakoznak a „kisebb nagy nevek” is, azaz olyan influenszer sztárok, akik a közösségi média felületein szerzett hírnevüket kamatoztatták egy-egy alkalmi szépségsorozattal, vagy azóta nagy utat bejárt saját branddel. Jaclyn Hill, Huda Kattan, Jeffree Star csak néhány influenszernév, amely mögött ma már dollármilliós szépségbirodalom is domborodik.
A jelenleg egyik legmenőbb közösségimédia-oldalnak számító kínai videomegosztó platform, a TikTok időközben szép lassan szintén kitermelte a saját sztárjait, akik között már jelentkezett is az első felhasználó, azaz felhasználóduó, akik szépség téren alapítottak saját márkát. Shanae és Renae Nel, vagyis a Nel ikrek 1,2 millió követővel büszkélkedő márkaalapítók, fiókjukban elsősorban slágereket tátognak, szépségvideókat osztanak meg, de tánccal is szórakoztatják az arra kíváncsi követőket.
Márkájuk – amelyet a 20. szülinapjuk alkalmával hoztak létre – Gloss Twins néven fut, és TikTok- kompatibilis ajaklakkokat tömörít. „A szívünket-lelkünket beletettük ezekbe a termékekbe. Nem hisszük el, hogy alig 19-20 éves korunkra idáig jutottunk” – lelkendezett a testvérpár, akik saját bevallásuk szerint kiskoruk óta odavannak a sminkekért, főleg az ajakfényekért. Párhuzamos Instagram-profiljukon még egy pozitív üzenetre is futotta a nagyközönség és a rajongók számára: „Az álmok valóban valóra válnak, ha Isten kezébe adod magad.”
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Maga a Gloss Twins kollekció egyébként 3 termékből áll, az ajakfények pedig azonos áron futnak. Darabját 9,50 angol fontért árulják a lányok előrendeléssel.