A K-Beauty, a koreai szépségápolás térhódítása a 2000-es évek elején indult meg, az újfajta, tudatos arcápolási szokással egy új szemlélet és trend kezdődött. Ekkor került előtérbe a K-Beauty, hiszen csak az ápolt és üde arcbőr lehet az alapja a természetes szépségnek és a tökéletes sminknek. És hogy mi a siker titka?
„A koreai 10 lépcsős arcápolási rutin azért terjed el a világban, mert a bőr tudatos, valódi igényei szerinti ápolásról szól. Természetesen mindenki a bőrtípusának, az időjárásnak, napszaknak megfelelően kialakíthatja saját rutinját. A legfontosabb lépések és termékek – az arclemosók, eszencia, ampulla, arckrémek, hidratálók – mellett az AHA, BHA hámlasztók, a reggeli rutin kötelező napvédői és az esti rutin éjszakai pakolásai, maszkjai megfelelő sorrendben és módon való használatával egészséges, szép bőr érhető el” – mesélte el Vecsey Hedvig a KOTRA Budapest (a Koreai Nagykövetség Kereskedelmi Kirendeltsége) kapcsolattartója, négy új koreai márka budapesti bevezetése kapcsán. Az új koreai arcápolási termékek polcokra kerülését egy budapesti dm üzletben ünnepelték meg, K-pop DJ-vel, koreai népviseletbe öltözött hostessekkel és arcápolási szakértőkkel.
Olvastad már?
A K-Beauty ereje
Az innovatív, világszínvonalú összetevők, a természet inspirálta különleges és magas hatóanyagtartalom, valamint az állandó megújulás és termékfejlesztés eredményeként a koreai kozmetikumok igazi innovációt képviselnek hosszú évek óta. A ma már mindennapi szépségápolási rutinunk számos terméke, a BB-krém, az eszencia, a fátyolmaszk is a koreai kozmetikai iparnak köszönhető. De nézzük, mi mindenért lehet érdekes számunkra a most nálunk is bemutatkozó K-Beauty újoncok „tudása”.
Benton – Lényegében a Clean Beauty, a „tiszta szépség” kozmetikai trend úttörője. A márka fő célja az egészséges, fiatalos bőr állapotának megőrzése, mindezt természetes és tiszta hatóanyagokkal, káros összetevők nélkül.
A COSRX bőrbarát összetevőkre alapozott, állatkísérletmentes termékekkel debütált nálunk. Többek között AHA és BHA hámlasztókat, valamint prémium hidratálókat kereshetünk a szortimentben.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
It’s skin – It’s my skin, – ez az én bőröm – márkanév hűen tükrözi az ideális arcbőr filozófiáját, amely eléréséhez a cég alapítói a Szöuli Egyetem bőrgyógyászaival és klinikai kutatóival együttműködve fejlesztik ki minden terméküket. A növényi hatóanyagokkal dúsított szérumok alkalmasak az érzékeny bőr ápolására is.
Az Etude House szépségápolási termékei remek kiegészítői lehetnek az arcápolási rutinnak. Jelenleg a kínálatban egy hajpánt, valamint egy arctisztító szilikon kefe található meg.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Láttad már?
Fotó: Getty Images