A beautyboxok korában márkák sokasága igyekszik felkelteni a fogyasztók figyelmét, és rábírni őket a hűséges „előfizetésre”. Az Ipsy egyike a legjobban menő amerikai neveknek a szépségápolási és sminktermékekkel megtömött szépségboxok terén, a rajongók pedig többek közt a márka nyílt, őszinte kommunikációját és a „hétköznapi”, valódi nőket előtérbe állító hiteles kampányait értékelték nagyra.
Fotó: Ipsy Facebook
A márka egy éles váltással most Khloé Kardashiant mutatta be legújabb szépségnagyköveteként, mégpedig egy olyan kampányfotó-sorozat kíséretében, amely még a szakavatott bulvárkövetőket is zavarba hozta. A képen ugyanis nehéz eldönteni, hogy tényleg a híresen „alak- és arcváltó” Kardashian-lány van-e, vagy pedig Beyoncé. A képek szokatlan felháborodást és rengeteg kreatív mém születését váltották ki alig 1-2 nap alatt. A testre szabható szolgáltatást nyújtó Ipsy Facebook-oldalát elárasztották a törzsvásárlók felháborodott kommentjei, amelyben csalódásukat fejezik ki, rengetegen azonnali leiratkozást ígérve, amiért a hiteles, hétköznapi szépség vonalról elmozdulva ennyire a plasztik és túlretusált irányba mentek el.
Láttad már?
Nem zörög a haraszt…
A retusálás 21. századi bajokaként emlegetett amerikai híresség valóban nem visszafogott ezen a téren, számos plasztikai beavatkozás után is szinte minden egyes, a közösségi médiában posztolt fotóját a felismerhetetlenségi „igazítja”, folyamatos vitatémát okozva ezzel még a legelszántabb rajongói között is. A hamis kép közvetítése és a sok tízezres kritikus komment azonban a hírek szerint cseppet sem zavarja, ő ugyanis állítólag így érzi jól magát a bőrében, vagyis az átrajzolt képeken.
Utána – előtte, Fotó: Twitter
Kérdés azonban, hogy az Ipsy márka hogyan reagál majd a valóban furcsa választás miatti felháborodás szülte kommentcunamira. Egyelőre viszont úgy tűnik, hogy csupán szelíd, békés hangnemre buzdító sablon Facebook-válaszokkal.