A szépségszektorban nincs pihenő, egymást követik a – hol jobb, hol kevésbé jó – trendek. A legújabb beautyőrület, amit az oral beauty jelzővel illetnek, határozottan az előbbihez tartozik, ugyanis a szájhigiéniát veszi célba, és egy olyan trend megteremtésén dolgozik, ami mindenkit megerősít abban, hogy a száj és a fogak egészsége nemcsak egészségügyi, de szépségápolási szempont is.
Egyáltalán nem véletlen hát, hogy egymást érik a vonzóbbnál vonzóbb szájhigiéniai termékek, mint a habzó szájvíz, a fogkrémtabletta, a rózsaarany színű elektromos fogkefe vagy a parfümös üvegcsébe csomagolt fogfehérítő zselé. Csupa modern, színes, szagos, szerethető, csábító prémiumtermék, melyek elsődleges célcsoportja a környezettudatos Z generáció.
Szakértők szerint a szájápolás trendje a Covidnak és a Zoomnak köszönhető, az elmúlt évben ugyanis annyit néztük magunkat a képernyőn, hogy a legapróbb szépséghibákat sem lehetett nem észrevenni. A trendet a számok is alátámasztják, 2020-ban csak az USA-ban 9 milliárd dollárt költöttek az emberek szájápolásra.
Forrás: Business of Fashion Fotó: Getty Images