Az 1000 dolláros hajvágásról és nagy számú celeb ügyfeleiről ismert New York-i fodrászról, Julien Farelről írtunk már korábban. Akkor a járvány alatti első karantén után újranyitó fodrászat óriásira duzzadt várólistájáról számoltunk be, amely egy ponton az 1200 főt is elérte. De nem csak az emberek özönlenek az aranykezű mesterhez.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
„Rengeteg vendégünknek van új kutyája” – nyilatkozta a szalon vezérigazgatója és társalapítója, Suelyn Farel, aki szerint egyre több ügyfél látogat el hozzájuk – többnyire hajfestésre és hajvágásra – új kedvencével, főként gyönyörű nyakörv-póráz szettekkel érkező francia bulldogokkal, golden retrieverekkel és a doodle-ökkel.
Éppen ezért bővítették a szolgáltatási palettát, és a hajkezelések mellé júniustól Pride + Groom kutyakozmetikai termékekkel is felzárkóztak… Az elit sampon-balzsam duó 60 dollár a négylábúaknak, míg az ajándékcsomag kutyaillattal kiegészítve 85 dollár. A márkát egyébként kifejezetten a prémiumszegmensbe lőtték be az alapítók – elég jó időzítéssel. A pandémia alatt megnőtt a kutyák örökbefogadásának száma, a gazdik pedig állítólag többet is szánnak a gondozásukra. A „dog beauty” brand Pride + Groom szolgáltatása persze nem csak üres lufi, nagyon specifikus terméksorral jöttek ki áprilisban: vedlő és kevésbé vedlő kedvenceknek, sőt érzékeny bőrű kutyáknak is találunk megfelelő ápolót olyan menő összetevőkkel, mint az avokádóolaj vagy a körömvirág-kivonat.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Érdekes, hogy ez messze nem egyedülálló példa a szépségszektorban, egyre több szépségmárka áll rá a kisállattermékek forgalmazására – mindezt prémiumkategóriában. Az Ouai a Sephorában jött ki kisállatsamponjával, de az Aesop, a Kiehl’s és a Pink Moon is kínál saját márkás kutyasamponokat.
Forrás: Glossy.co