A címlapon a színésznő Charlotte Tilbury Pillow Talk kollekciójának Matte Revolution – Very Victoria matt, nude rúzsát viselte, ami akkora népszerűségnek örvend, hogy a kollekció egy-egy árnyalatából állítólag minden második percben eladnak egyet. A brand népszerűségét bizonyítja a sok pozitív komment, a több mint 1200 ötcsillagos értékelés, és nem utolsósorban az, hogy a TikTokon 203,2 millió megtekintésnél jár a #pillowtalk hashtag. Legtöbben a termék tartósságát dicsérik, de sokan írják, hogy jó érzés viselni, az ugyanis látványosan táplálja az ajkakat. A sminkmesterek a Pillow Talk termékcsaládot elsősorban azoknak ajánlják, akik természetes, nem feltűnő glamúrra vágyak a mindennapokban – és fontos számukra az is, hogy egész nap ápolják ajkaikat.
A brit királyi család márkaválasztása gyakran rejtett jelentéssel is bír: Diana hercegné például előszeretettel használta feltörekvő márkák termékeit, és emelt ezzel magasba olyan embereket, akik e szokatlan reklám nélkül soha nem boldogulhattak volna. Mindennek fényében talán Meghan Markle sem véletlenül választott egy brit márkát.
View this post on Instagram
Forrás: People Fotó: Getty Images