Minden szezonban izgatottan várjuk, milyen új illatokkal lepnek meg minket a legnagyobb márkák. Szépségszerkesztőnk válogatása következik.
A futurisztikus klasszikus – Paco Rabanne Fame
A Paco Rabanne legnagyobb dobása a szezonban a nők számára a Fame EDP (50 ml, 42 190 Ft) névre hallgat, és éppen annyit hoz, mint amit a neve és a külseje alapján várunk. Mennyei, színvonalas illatot, amely egy hollywoodi vörös szőnyeges rendezvényen ugyanúgy megállja a helyét, mint ahogyan egy sikeres nő pörgős hétköznapjaiba is bebetonozhatja magát. Ez az illat sok szempontból „más” és új. A jázminfronton erős parfüm fő illatjegye itt soha nem látott oldalát mutatja meg. A Grasséban szüretelt jázminból mikrotechnológiával nyerik ki a vizet, hogy megkapják annak legtisztább minőségét, és hogy az értékes összetevő illatát teljes egészében használhassák fel. Az elegáns avantgárd outfitben, kistestvéreivel karon öltve érkező (deo spray és testápoló kiadásban) szeptemberi újonc egyébként 90%-ban természetes eredetű összetevőkből, 100%-ban Franciaországban készült, fenntartható alapanyagokból készül.
Ismeretlen ismerős – Givenchy L’Interdit Eau de Toilette
A Givenchy L’Interdit Eau de Parfum 2018-as startja óta komoly rajongóbázist épített ki, csupa olyan illatkedvelőkkel, akik a narancsvirágos jegyeket ugyanannyira kedvelik, mint a lendületes, magával ragadó parfümöket. Nem telt el még 4 év, de a márka nem pihen, a L’Interditet új formában, belbeccsel vezeti a rajongók elé „újra”, az Eau de Toilette (50 ml, 36 990 Ft) változatban a narancsvirág – amely a márka összes parfümjének meghatározó összetevője – kibontakoztatja minden pompáját, feltárva négy oldalát, a legkönnyedebbtől a legintenzívebbig. Igazi sokarcú, sok alkalomra és eseményre bevethető kedvencünk lehet.
A jég melegsége – Terre d’Hermès Eau Givrée
A francia divatház úgy nyúl a prémiumillatok kihívásához, mint annak idején maga az alapító, Thierry Hermès a nemesi származású megrendelőknek készülő, finom bőrportékához. A nevét viselő francia divat- és szépségóriás most egy újabb illatos gyöngyszemmel érkezik, ezúttal a férfiaknak (legutóbb a lila bazsalikomos uniszex illatuktól olvadoztunk épp). A Terre d’Hermès Eau Givrée EDP (50 ml, 37 290 Ft), amely egyszerre friss és intenzív, vagyis atomjó választás, ha a párodnak vagy épp magadnak keresel egy karakteres új illatot a dolgos mindennapokra. Ha pedig az illatjegyek terén is szomjazod az információt: ez az illat a citrom határozottságát és a borókabogyó metsző frissességét ötvözi a timut bors erejével. Szerencsére a Terre d’Hermès illatára jellemző, gazdag ásványi és fás jegyek sem hiányoznak. Amit mi különösen díjazunk benne: az újratölthető és fenntartható üveghez két teljesen újrahasznosítható anyagot használtak, az üveget és az alumíniumot.
Erőteljes, mégis érzéki – Giorgio Armani Code Parfum
Az aromatikus parfümblokkban is van persze mozgolódás, nem is akármilyen. Innen a mi kedvencünk szeptemberben az Armani egy pazarul sikerült újdonsága, az Armani Code Parfum EDP (50 ml, 36 500 Ft), amely azért külsejében is tartogat nagyon élvezetes elemeket. Az illat innovatív, lekerekített négyzet alakú üvege utántölthető formában jelenik meg, újabb nagyon szerethető és értékelendő példát állítva ezzel a szépségpiaci szereplők számára a fenntarthatóság iránti elkötelezettséget tekintve. Az eredeti Armani Code illat rajongói itt messzemenően örülhetnek a jellegzetes brazil tonkababnak is, míg az újdonság örömét már a zöld bergamott, a bergamott, a muskotályzsálya, az írisz és a cédrusfa zseniális keveredése adja.