Brad Pitt-tel a Vogue magazinnak volt szerencséje interjút készíteni, mégpedig a Château Miravalban, abban az Angelina Jolie-val még 2012-ben vásárolt dél-franciaországi villában és pincészetben, ahol egyébként a színész, producer, filantrópus borai is készülnek. Az interjúból az is kiderült, hogy Brad a viszonylag friss „borász” címkéje mellé a „beautybrand alapító” jelzőt is kitűzheti, olyan nagy elődöknek állítva ezzel hollywoodi, de legalábbis celebkonkurenciát, mint Jennifer Lopez, Rihanna és Victoria Beckham.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A színész Le Domaine Skincare néven mutatta be új szerelemgyerekét, elárulva azt is, hogy valóban a kolléganők példája inspirálta. „Imádom, amit Gwyneth Paltrow csinált a Gooppal. Ő még mindig nagyon kedves barátom, aki valóságos szépségbirodalmat épített” – mesélte, beismerve, hogy exe volt feltehetően az, aki rávette arra, hogy naponta kétszer is arcot mosson.
@kremmania Minden bőrtípus hálás lesz érte! 💦 #krémmánia #skincareroutine #skincaretips #skintok #doublecleansing #cleansingoil #cleansing #fy #foryoupage @DODAbeauty @SKINTEGRA @CeraVe #BeUnbxd
Az 58 éves sztár „bababőrének” titkát sokan, sokszor találgatták – különösen annak fényében, hogy korábban gyakran írtak italproblémáiról, ami köztudottan nincs jó hatással a bőrminőségre.
Az, hogy a speciális napi szépségrutin vagy a genetika, a jó gének felelősek-e leginkább a sima vonásokért, nem tudjuk, de előbbiről Brad a miniinterjúban bővebben vallott. A teljes rutinja azért nem ver rá egy izgalmasabb à la carte menüre, de jó eséllyel egészen hosszú egy átlagos napi férfi szépségrutinhoz képest: reggel egy arcmosás, szérum, nappali krém trióval indít, majd este ugyan ez copy paste-tel.
Tudom, hogy szinte minden nap jönnek ki új termékekkel az emberek, de ha nem látok valódi különbséget a bőrömön, akkor nem érdekesek. Folyamatosan küldenek nekem új termékeket… Na mindegy is” – mesélte a híresség, megtoldva azzal, hogy ugyanakkor a „tavalyi Le Domaine termékteszteken nagyon meglepték az eredmények, és ez számára motiváció volt a folytatáshoz”.
Genderless arcszépítők
Az Oscar-díjas színész arra is kitért, hogy a Le Domaine luxussorozatában a formulák hatékonyságát lényegében a tudomány találkozása adja a természettel. A gendersemleges, 70-350 euró közötti áron kapható arcápolási termékeket a híres Château de Beaucastel-i Perrin borászcsaláddal együttműködve fejlesztette ki. A szérumban, krémben, fluidban és a tisztító emulzióban Brad biodinamikus borászatának grenache szőlő magjának ereje alkot nagyot, többek között a syrah és mourvèdre szőlő magjai és héja mellett. A natúr, vegán és fenntartható termékcsalád ráadásul újratölthető, okos csomagolással érkezik, régi boroshordó-részeket és újrahasznosított fakupakokat tartalmazva.
Fotó: Instagram, Getty Images, Le Domaine