Kiderült, mi az 58 éves Brad Pitt szépségtitka

2022. szeptember 22.
Az amerikai színész egy magazinnak adott interjújában mesélt többek között arról is, hogy új luxus szépségbrandet alapított Le Domaine Skincare néven. Brad Pitt ráadásul eggyel tovább ment, mint a szépségszektorban vállalkozó sztárkollégái, ő ugyanis gendersemleges termékekkel jött ki.

Brad Pitt-tel a Vogue magazinnak volt szerencséje interjút készíteni, mégpedig a Château Miravalban, abban az Angelina Jolie-val még 2012-ben vásárolt dél-franciaországi villában és pincészetben, ahol egyébként a színész, producer, filantrópus borai is készülnek. Az interjúból az is kiderült, hogy Brad a viszonylag friss „borász” címkéje mellé a „beautybrand alapító” jelzőt is kitűzheti, olyan nagy elődöknek állítva ezzel hollywoodi, de legalábbis celebkonkurenciát, mint Jennifer Lopez, Rihanna és Victoria Beckham.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Le Domaine – Skincare (@ledomaine.skincare) által megosztott bejegyzés

A színész Le Domaine Skincare néven mutatta be új szerelemgyerekét, elárulva azt is, hogy valóban a kolléganők példája inspirálta. „Imádom, amit Gwyneth Paltrow csinált a Gooppal. Ő még mindig nagyon kedves barátom, aki valóságos szépségbirodalmat épített” – mesélte, beismerve, hogy exe volt feltehetően az, aki rávette arra, hogy naponta kétszer is arcot mosson.

@kremmania

Minden bőrtípus hálás lesz érte! 💦 #krémmánia #skincareroutine #skincaretips #skintok #doublecleansing #cleansingoil #cleansing #fy #foryoupage @DODAbeauty @SKINTEGRA @CeraVe #BeUnbxd

♬ Countless – Official Sound Studio

Az 58 éves sztár „bababőrének” titkát sokan, sokszor találgatták – különösen annak fényében, hogy korábban gyakran írtak italproblémáiról, ami köztudottan nincs jó hatással a bőrminőségre.

Az, hogy a speciális napi szépségrutin vagy a genetika, a jó gének felelősek-e leginkább a sima vonásokért, nem tudjuk, de előbbiről Brad a miniinterjúban bővebben vallott. A teljes rutinja azért nem ver rá egy izgalmasabb à la carte menüre, de jó eséllyel egészen hosszú egy átlagos napi férfi szépségrutinhoz képest: reggel egy arcmosás, szérum, nappali krém trióval indít, majd este ugyan ez copy paste-tel.

brad-pitt-szepsegtitka-arckrem

Tudom, hogy szinte minden nap jönnek ki új termékekkel az emberek, de ha nem látok valódi különbséget a bőrömön, akkor nem érdekesek. Folyamatosan küldenek nekem új termékeket… Na mindegy is” – mesélte a híresség, megtoldva azzal, hogy ugyanakkor a „tavalyi Le Domaine termékteszteken nagyon meglepték az eredmények, és ez számára motiváció volt a folytatáshoz”.

brad-pitt-szepsegtitka-arckrem

Genderless arcszépítők

Az Oscar-díjas színész arra is kitért, hogy a Le Domaine luxussorozatában a formulák hatékonyságát lényegében a tudomány találkozása adja a természettel. A gendersemleges, 70-350 euró közötti áron kapható arcápolási termékeket a híres Château de Beaucastel-i Perrin borászcsaláddal együttműködve fejlesztette ki. A szérumban, krémben, fluidban és a tisztító emulzióban Brad biodinamikus borászatának grenache szőlő magjának ereje alkot nagyot, többek között a syrah és mourvèdre szőlő magjai és héja mellett. A natúr, vegán és fenntartható termékcsalád ráadásul újratölthető, okos csomagolással érkezik, régi boroshordó-részeket és újrahasznosított fakupakokat tartalmazva.

Fotó: Instagram, Getty Images, Le Domaine

Olvass tovább!