Az 5 leggazdagabb szépségguru

2022. március 22. |

Az utóbbi években a szépségipar fejlődött a legdinamikusabban, ám ma már nem csak egy-egy szépségmárka beindításával alapozhatjuk meg a sikert. A következő 5 nemzetközi szépségguru a közösségi média segítségével nőtte ki magát, majd zsebelt be dollármilliókat vagy éppen alapított saját, virágzó brandet.

A szépségimádók az utóbbi évtizedben egyértelműen nagyfogyasztói lettek a különböző közösségi médiás platformoknak, a YouTube-, TikTok- vagy épp Instagram-posztokból, -videókból tájékozódva arról, mi is épp a legmenőbb sminktrend, egy-egy kihagyhatatlan szépségújdonság egy nagy világmárka kínálatában.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

𝓨𝒖𝒚𝒂 (@yuyacst) által megosztott bejegyzés

5. Yuya

Eredetileg Mariand Castrejón Castañeda néven született a világ egyik legmenőbb beautyinfluenszere, aki Yuya néven lett ismert (egy népszerű mexikói televíziós karakter után), és 2009-ben indította el YouTube-csatornáját. Mexikó legmenőbb szépségvloggere tutorialokkal és frizuratippekkel ment nagyot a videók dzsungelében. Ma már közel 25 millió feliratkozója van, összesen mintegy 2,55 milliárd megtekintéssel a csatornáján. A The Tab információ szerint Yuya egy Instagram-bejegyzéssel 64 ezer dollárt keres.

4. Bretman Rock

A Playboy címlapján is szereplő amerikai Bretman Rockról már többször is írtunk, akinek a követőtábora az Instagramon 17,8 millió fölött jár manapság. Az egyik legkeresettebb influenszer jelenleg a világon akinek, a The Net Line szerint olyan gyorsan nőtt a követőtábora, hogy ideiglenesen le is tiltották a fiókját. Ma már saját reality show-ja van az MTV-n, óriási sikerének hála pedig folyamatosan hívják vendégszerepelni a médiában és rendezvényekre – becslések szerint mintegy extra 2 millió dollárt hozzáadva ezzel a nettó vagyonához.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Jeffree Star (@jeffreestar) által megosztott bejegyzés

3. Jeffree Star

Jeffree Star neve jó eséllyel nem ismeretlen a szépségvilágot jól ismerőknek. Először a MySpace idején futott nagyot, ekkoriban az ő profilja volt az egyik legnépszerűbb, igaz, zenei fronton. 2014-ben óriásit váltott, minden energiáját a Jeffree Star Cosmetics elindításának szentelte. A márka hatalmas sikert hozott, a Forbes jelentése szerint a brand termékeiből évente körülbelül 100 millió dollárt értékben adnak el. Saját vagyona pedig állítólag 200 millió dollár körül van.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

James Charles (@jamescharles) által megosztott bejegyzés

2. James Charles

A kozmetikai ipar amerikai csillagáról szintén írtunk már. A legmenőbb influenszereket összegező idei Cosmetify Index listáját idén James vezette, egészen elképesztő számokkal. A YouTube-on és az Instagramon (24,5 millió, illetve 24,4 millió követő), összesen mintegy 49 millió követővel bír. A beautyguru 2016-ban a Covergirl merész döntésének hála futott be, az akkor még ismeretlen sminkes lett ugyanis a márkája legújabb arca és a történelem első férfi modellje, akit erre a szerepre választottak. A Morphe Cosmeticsszel is bezsebelt egy komoly együttműködést. A vagyonát jelenleg 22 millió dollárra becsülik.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Huda Kattan (@huda) által megosztott bejegyzés

1. Huda Kattan

Kétségtelenül a világ leggazdagabb szépséginfluenszerévé nőtte ki magát, akinek neve ma már szépségmárkaként – Huda Beauty – is jól cseng. Huda Los Anglesben startolt sminkesként, olyan sztárokkal dolgozva, mint Nicole Richie. 2006-ban költözött haza Dubajba, ahol a Revlon sminkeseként dolgozott. A sikert saját blogja hozta el, a Huda Beauty, Kattan pedig alig 3 évvel később már saját neve alatt futó műszempilláit árulta (Kim Kardashian is odáig volt érte). A cég portfóliója azóta nem is kicsit gyarapodott, rengeteg sminktermékkel, amelyből évi 250 millió dollár értékben árusítanak, Huda nettó vagyona pedig mára eléri az 510 millió dollárt.

Olvass tovább!

Szólj hozzá te is!

Még több Szépség

Sokkoló tények, amiket nem tudtál a napozásról fényvédő

Sokkoló tények, amiket nem tudtál a napozásról