Rihanna a Dior egyik arca lett

2024. június 25.
Rihanna a Dior ikonikus parfümjének, a J'adore illatnak lett az új arca. A barbadosi énekesnő 20 év után váltja nagy elődjét, Charlize Theront, aki emlékezetes módon egy folyékony arannyal teli medencéből kilépve népszerűsítette az illatot.
rihanna-dior-parfum

A Dior a J’adore Parfümöt népszerűsítő kampányával annak idején valóságos illattörténelmet írt. Persze a modell-, pontosabban nagykövetválasztás is tökéletes volt, Charlize Theron emlékezeteset alakított az arannyal teli medencéből igéző tekintettel kilépdelve. Ám hiába telitalálat és hatalmas siker vizuálisan, két évtized után – jogosan – azt gondolták az illatház berkein belül, megérett az idő az illat arcának leváltására és Rihanna Dior-korszakára.

Rihanna és a Dior

A választásuk ezúttal Rihannára esett, az énekesnő szereplése pedig a parfümreklámban két okból is kissé meglepő. Egyrészt, az utóbbi jó néhány évben a sztár elsősorban a saját márkája, a Fenty Beauty szépségtermékeinek reklámozásához adta az arcát (sőt, korábban már saját, Reb’l Fleur nevű illatához is), így izgalmas lesz őt egy „hagyományos” klasszikus nagy illatház parfümjének múzsaszerepében látni.

Másrészt a bennfentesek szerint a francia luxusmárka a valóban extra sikeres Charlize Theron-korszakot lezárva, egy merőben új és más Rihanna-Dior korszakot kíván nyitni a mindig megújuló, tüzes személyiségű énekesnővel. Nagyot nem tévednek, a napokban új, extrém rövid hajat villantó Rihanna ugyanis tényleg sorozatos megújulásáról híres – minden téren.

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

The Business of Beauty (@businessofbeauty) által megosztott bejegyzés

Hivatalos nyilatkozatában az énekesnő, aki már 2015-ben is forgatott egy Dior-kampányt, kifejezetten lelkes volt. Rihanna hangsúlyozta, hogy „mennyire várja, hogy részt vehessen ebben a kalandban, és hogy a saját világa, története és a gyökerei által ő is hozzájárulhasson” az új fejezet írásához. Arra, hogy milyen is lesz a vizuális eredmény, még legalább szeptemberig várhatunk, de tény, hogy mi is nagyon kíváncsiak vagyunk. Pláne, hogy a hírek szerint a kampányfotókat Stephen Kleinre bízták. 

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

🇬🇪🇧🇧 (@ramofenty) által megosztott bejegyzés

Parfümök és sztárok, mint múzsák

A hírességek és egy-egy illat, parfümház kapcsolatának szorosabbra fűzése nem új keletű műfaj. Persze nem kérdés, hogy jövedelmező mindkét félnek, de nem szimplán csak az anyagiak határozzák meg a hasonló párosítások kialakítását. Számos illatmániás számára egyes hírességek örökre egy adott, reklámozott illathoz kapcsolódnak, de nem kérdés, hogy a parfümházak is sokat profitálnak a jól megválasztott múzsák népszerűségéből.

De lássuk, hogy Charlize Theron mellett kik is voltak a legemlékezetesebb illatmúzsák az utóbbi évtizedekben. Hogy rögtön egy erős kezdéssel indítsunk, ott volt a kilencvenes években Kate Moss a felejthetetlen Calvin Klein-reklámban, az érzékien elsuttogott Obsession illat kíséretében. Rengeteg parfümrajongó számára Julia Roberts esetében nem a filmjei, hanem a Lancôme La Vie Est Belle Eau de Parfum üvegcséje ugrik be, de jó eséllyel Keira Knightley kapcsán is felsejlik előttünk egy sikkes Chanel Coco Mademoiselle parfümösüveg.

Forrás: MarieClaire.co.uk Fotó: Getty Images