Miközben a magyar folklór továbbra is szerves részét képezi a márka DNS-ének, az új kollekció új témát bont ki. A természetfeletti erők működésbe lépnek, az emberek máglyát raknak, amelyet átugorva bíznak a megtisztulásban. Ők a tűz gyermekei. Füstös, misztikus, nyers hangulat házasítva egy elbűvölően színes és melankolikus világgal, amelyet egy különleges, növényalapú festéssel kaptak meg a több mint 60 éves, kézzel szőtt vásznak.
A fenntarthatóság mint a márka egyik legfontosabb értéke, továbbra is jelen van a kortárs, minimalista dizájnban. A pólók, pulóverek organikus pamutból, a kabátok újrahasznosított poliészterből, az ingek len és ramie anyagokból készültek, így létrehozva funkcionális és magas minőségű termékeket.
Az élénkebb rozsdás és sárgás árnyalatok, a virágmotívumok a jacquardszöveteken a tervező kísérletező vonását mutatják, és reflektálnak a Szent Iván-éji szertartásokon használt virágok fontosságára.
Míg a ramie és dupla géz anyagok könnyedséget visznek a kollekcióba, a méregzöld és olíva árnyalatok a viaszolt pamutokon, a falvédők textúrája visszahozza a vidék nyers ízét. Ez a kettős energia jellemzi a ZSIGMOND DORA menswear darabokat.
A márka kampányképei ezt a misztikus hangulatot idézik. A fekete hamuval kevert föld, a tűz tónusai a parókán mind az újjászületés és a megtisztulás szimbólumai. A tűz gyermeke tiszta, erős és egyszerre érzékeny, a kíváncsiság érzékével született, küldetésének érzi, hogy nyomot hagyjon az ellentmondásokkal teli társadalomban.
Dizájn, styling: Dora Zsigmond, Peter Lester
Haj: Norbi Kozma
Smink: Miklós Kispál
Modellek: Levente, WAM Model Management