A tipikusan férfiak számára tervezett ékszerek ideje leáldozóban van, legalábbis ha a Tiffany kreatív csapatán múlik, ők ugyanis hisznek benne, hogy a jövő a letisztult, finom vonalvezetésben rejlik, aminek a nők sem tudnak ellenállni. Ez az oka annak, hogy a Tiffany & Co. közel 200 éves története során először dob piacra egy olyan karkötőt, ami tudatosan gendersemleges. A Tiffany Lock karkötő az arany sárga, fehér és rózsa tónusaiban, gyémánttal és gyémánt nélkül kapható, az egyes darabok pedig egymással is tökéletesen párosíthatók.
„Ez az egységről, az összetartozásról, az egyetemes kötelékekről és a mai generáció nyitott szellemiségéről szól, amelyek örökre összekötnek bennünket” – mondta Alexandre Arnault, a Tiffany termék- és kommunikációs részlegének ügyvezető alelnöke, aki Beyoncét és Jay-Z-t is megnyerte a brand számára.
A Tiffany Lock karkötő lakat motívuma hosszú múltra tekint vissza: először az 1800-as évek végén használták működő zárként, hogy megvédjék a páncélszekrénybe rejtett titkos dokumentumokat, majd az 1950-es években jelent meg újra, azóta a forma megannyi brosst, nyakláncot, pénzkapcsot és kulcstartót ihletett.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Forrás: Vogue Fotó: Tiffany