Pierce Brosnan elkötelezett környezetvédő, aki az elsők között vállalta a szintén hasonló értékeket valló ruházati márka, a Paul&Shark márkanagyköveti posztját. Az egykori James Bond szenvedélyesen óvja a természetet: tagja a tengerpartokat védő nonprofit egyesületnek, a Sea Shepherd Conservation Societynek is.
A színész most festőművész fiát, a 22 éves Parist is maga mellé állította a jó ügy érdekében, méghozzá szó szerint, egy fotósorozat erejéig. Az apa-fia páros a Paul&Shark őszi-téli 23 kollekciójának legexkluzívabb darabjait viseli, amelyeknél a tervezők a kifinomultságra és eleganciára helyezték a hangsúlyt. A fotósorozatot Olaszországban készítették, a kampány pedig a “A Father and Son Tale” nevet kapta. “Egy mese, egy óda a generációk közötti kötelékről, az apró gesztusok spontaneitásának megörökítésével: együtt sétálni szűk utcákon át, kártyázni, élvezni a szabadban töltött idő szépségét és a szoros ölelést” – írja kampányáról a Paul&Shark.
Forrás: Hello!, Fotó: Getty Images