A hollywoodi szülők és gazdagok kedvenc baba bőrápolási márkái

2024. november 20.
Sok szülő számára a legfontosabb szempont a babák bőrének ápolásában a tiszta összetevők és az érzékeny bőr védelme, táplálása. A filmvilág hírességei és a felső tízezer körében azonban az is elsőrendű lehet, hogy az adott bőrápolási termék a prémiumkategóriát erősíti-e.
luxus-baba-borapolas

Viszonylag ritkán tárgyalt téma – baba bőrápolás kategóriában legalábbis – a luxus. Pedig a tökéletes outfitekre, a világhírű designerek táskáira és a dollármilliós otthonaikra sokat adó híresek és gazdagok természetesen a gyermekeik, babáik bőrének ápolásában sem a pénztárcabarát termékeket keresik elsősorban.

Ma már a prémium és exkluzív bőrápolási kategóriában külön szegmens a baba bőrápolás. Kim Kardashian, Meghan Markle vagy akár Natalie Portman is előszeretettel választanak elit bébimárkákat, ha a gyerekeik „szépségrutinjáról” van szó. Dr. Barbara Sturm neve évek óta rendszeresen kikacsint ránk a „sztárok bevált szépségfavoritjai” listákról.

Szerencsére mára már külön bébik és kisgyerekek bőrére is megfelelő termékcsaládot hozott ki a márka, de a Dior Bébé és La Mer The Baby bőrápolási termékek után is előszeretettel nyúlnak a luxusra, és amellett a legfinomabb és legbiztonságosabb összetevőkre vágyó fogyasztók kezei.

Lássuk, melyek is azok a luxus baba bőrápolási szépségmárkák, amelyek jelenleg népszerűek a hollywoodi sztárok és a gazdag szülők sorában, és amelyek a csúcsminőséget is képviselik a prémiumfaktor mellett.

1. Dr. Barbara Sturm Baby & Kids Collection

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Dr. Barbara Sturm (@drbarbarasturm) által megosztott bejegyzés


Hailey Bieber, Gwyneth Paltrow és Kim Kardashian is előszeretettel vetik be az összetevőlisták terén szigorú „tisztasági és a minőségi” elveiről ismert Dr. Barbara Sturm baba bőrápoló termékeit, állítólag utóbbi két híresség a gyerekeik esetében is. A természetes, vegán, bőrgyógyászatilag tesztelt és a kifejezetten az érzékeny bababőr számára kifejlesztett termékcsaládjuk legfontosabb összetevői a bőrnyugtató körömvirág és a mandulavirág-kivonat – persze káros vegyi anyagoktól és illatanyagoktól mentesen.

2. Dior Bébé

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Dior Beauty Official (@diorbeauty) által megosztott bejegyzés

A Dior Bébé – azt mondják – nemcsak termékeket kínál, hanem egyfajta luxuséletérzést. A babakollekciójukat elnézve mindezt egy pillanatig sem vonjuk kétségbe. A 2023-ban újraindított baba bőrápolási kollekciót (eredetileg 1970-ben vezették be) négyféle bőrápolási termékkel vezették be: La Mousse Très Fondante fürdőhab, a Le Lait Très Tendre hidratáló tej, a L’Eau Très Fraîche tisztítóvíz és a Bonne Étoile nevű illatosított víz.

A kollekciót maga Francis Kurkdjian, a Dior kreatív illatigazgatója álmodta újra, emléket állítva magának a mesternek, vagyis Christian Dior gyermekkorának. A gazdag és/vagy közismert családok nagy kedvence természetesen, így állítólag a brit királyi család és a hollywoodi elit tagjai is boldogan vásárolják gyermekeik számára.

3. Bamford Baby

luxus-baba-borapolas

A 2006-ban, Lady Carole Bamford által alapított baba bőrápolási szépségmárka szintén a fenntarthatóság és az organikus gazdálkodás híve az összetevők és csomagolás terén. Az alapanyagok komoly része a Bamford Farmról származik, amely egy egyedülálló biogazdaság Angliában.

A termékekért állítólag a brit királyi család több tagja is rajong, amin természetesen kicsit sem éppen lepődünk meg… A Bamford Baby ugyanis nemcsak a formulák terén prémiumkategóriás, hanem magukat a termékeket is különleges, kézműves technikákkal készítik.

Extrém árcédulák és a luxus érzete

A drága babatermékekből egyre színesedik a kínálat. A Skincando bio bőrápolási márkánál 70 dolláros hidratáló krémet árulnak a piciknek, nem csak meglepő áron, de meglepő névvel is (Combat Ready Baby Balm).

@sr.beautyspa

Pampered little princess 💕👑#esthetician #414 #milwaukee #facial #babyfacial

♬ suono originale – Pedro

luxus-baba-borapolas

A Lalo termékei például a bébik és kisgyermekek arcbőrét kényeztetik. Náluk akár 170 dollár is lehet egy fürdetőcsomag díszdobozban. A mintegy 64 ezer forintos szett 12 hónap alattiaknak szól, akiknek „a legtutibb spa-élményt” ígérik. A TikTokon ennél is messzebb mennek sokan, láthatunk például kozmetikust „bébi” ügyféllel, akik „baba arckezeléseket” ígérnek az apró hercegnőknek, kesztyűs kézzel, gyengéden masszírozva a szerencsés babák homlokát.  

Fotó: Getty Images