A párizsi székhelyű luxusmárka Instagramján mutatta be legújabb kampányát. Az első fotón a szelfikirálynő, Kim Kardashian tűnik fel, aki egy telefont tart a kezében, tetőtől talpig Balenciagát visel, és úgy hat, mint egy Balenciaga-baba. Az összeállítás főszereplője egy rózsaszín Pantaleggings (csizmanadrág), ami a luxusmárka Knife Heel cipőiből „nőtt ki”. Az egyedi tervezésű, áramvonalas leggings elasztikus spandexből (szintetikus gumiból), rugalmas derékpánttal készült, hogy minél jobban felvegye a test idomait. A Balenciaga Pantaleggings kiskereskedelmi ára 3050 dollár. A feszes nadrágra egy piros, kapucnis Shrunk, egy Le Capogle rózsaszín válltáska XS, méretben egy Cut fülmandzsetta és egy Cut XS fülbevaló teszi fel a koronát.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Az új fürdőruha-kollekcióval debütáló Kim Kardashian és a Balenciaga nem ma kezdte az együttműködést, a celeb már jó ideje a márka monokróm, feszes szettjeiben mutatkozik, gondoljunk csak a 2021-es MET-gála öltözékére, ahol még az arcát sem lehetett látni, vagy a Saturday Night Live-ban viselt pink összeállításaira.
A Keeping Up With the Kardashians egykori sztárja merész ruháiról ismert, előszeretettel hord feszes, áttetsző, hálós szetteket, amelyeket olyan nagy márkák szállítanak neki, mint a Balmain, a Maison Margiela vagy a Mugler. Cipői rendre bátrak és formabontók, legyen az egy Yeezy tornacipő vagy egy tűsarkú Manolo Blahnik.
Forrás: Footwearnews Fotó: Getty Images