Szerencsére nem minden híresség gondolja úgy, hogy olyan illatgyertyát kell kreálnia, aminek olyan szaga van, mint a vaginájának. Gwyneth Paltrow ilyen illatkompozíciójával indult ugyanis az a trend, amelyben most ott tartunk, hogy Sir Anthony Hopkins bemutatta ámbra, gardénia-tubarózsa és szantálfa illatú gyertyákat is tartalmazó kollekcióját, és a kanadai rapper, Drake is arra utalt, hogy saját illatgyertyákat dob piacra hamarosan.
Az illatgyertyák népszerűségének robbanásszerű terjedéséért természetesen a koronavírus-járvány a felelős, illetve a karantén. A pandémia kezdete óta 182 százalékkal emelkedett a korábban csak luxuscikknek számító kiegészítő eladása, és a mindennapok részévé vált. „Sokkal kevesebb lehtőségünk van odakint mozogni, így az emberek a lakásukban keresik a boldogság forrását. Minden olyan eszközt igyekeznek beszerezni, amitől jobban érezhetik magukat” – mondta Hayly Chaytor, egy illatgyertyákkal és diffúzorokkal foglalkozó cég, a Silentnight vezetője.
Hogy jön össze Drake és az illatgyertya?
Drake zenei repertoárja hatalmas, ám még így is teljesen váratlanul ért mindekit, amikor Instagra-sztorijában bejelentette, hogy egész illatgyertya-sorozatot dob piacra a Better World Fragrance House-zal. A Harry Styles-Tom Ford vonalhoz hasonlóan Drake gyertyái is olyan illatúak, mint a rapper maga.
View this post on Instagram
A Carby Musk fantázianevű illatgyertya „finom pézsma aromát áraszt, amely egyszerre segít kifejezni az ember belső valójának szépségét, és azt a nagyszerűséget, amilyennek mások látnak” – áll a gyertya jellemzésében. A Good Toughts virágillatú, a Sweeter Things friss citromaromát áraszt, míg a Williamsburg Sleepover egy uniszex és vibráló fás-virágos pézsmaillat.
A 2020 illatú gyertyának több rétege van
View this post on Instagram
2020 illatát nem hírességek kreálták, ám az illatrétegek között megjelennek valódi celebek. A limitált szériában készülő szójagyertya négy rétegből áll, amelyek mindegyike ismerős lehet bármelyikünknek. A Flaming Crap nevű cég kreálta meg 2020 tökéletes illatgyertya-metaforáját: banánkenyér, kézfertőtlenítő, otthoni barkácsolás és a Tiger King főhőse, Joe Exotic által inspirált olcsó after shave illatú rétegek adják az idei év koronavírus-járvány által meghatározott esszenciáját.
Anthony Hopkins jótékonyságból készített gyertyát
Bármelyik hollywoodi színésztől előbb számítottunk volna arra, hogy illatgyertyát kreál, mint Sir Anthony Hopkinstól. A Paris Hilton, Jennifer Lopez vagy éppen Ariana Grande nyomdokaiba lépő színész saját nevével fémjelezett gyertyákat dobott piacra a nonprofit No Kid Hungry jótékonysági szervezettel partnerségben.
View this post on Instagram
Uniszex illatú gyertyákat találhatunk Anthony Hopkins kollekciójában (amelyben a gyertyákon kívül parfüm és illóolajkeverék is van), amelyek eladása gyermekek étkezését fedezi: minden hét eladott termék 50 adag ételre elegendő. Ráadásul Anthony Hopkins vibráló műalkotásaiból is hazavihetünk egy apró szeletet minden termékkel, mert a színész – aki nem mellékesen festőművészként is sikeres – részt vett a csomagolás tervezésében is.
Olvastad már?
Forrás: The Cut, Apartment Therapy
Fotó: Instagram, Getty Images