A szeptemberi Marie Claire középpontjában Magyarország áll. Travel mellékletünkben is hazai tájakon barangoltunk, a Made in Hungary dossziéban pedig tablón gyűjtöttük össze a legizgalmasabb és legegyedibb magyar intézményeket, melyekre mindannyian büszkék lehetünk.
Tamás Ákost, a Herendi Porcelánmanufaktúra tervezőjét is megtalálhatjuk az összeállításban
A koronavírus miatt most a legtöbben országhatáron belül nyaralunk és a gazdaság felélénkítése érdekében érdemes a hazai termékeket és szolgáltatásokat választani. A Made in Hungary dossziéban összegyűjtöttünk három fontos hazai tehetséggondozó intézményt, megnéztük, mi a helyzet a hazai startup világgal és hogy kik azok a feltörekvő fiatalok, akik az innovációs szféra trónörökösei lehetnek. Térképre tettünk hat újragondolt magyar hungarikumot és értéket, melyek valamilyen továbbgondolt formában a mindennapjaink szerves részét képezik.
Attalai Zita újragondolt szegedi papucsa is felkerült a térképünkre
Mindemellett ódát zengünk húsz magyar márkáról is, ami valamilyen szempontból jövőbe mutató és egyedi. A lebomló telefontok márkától a posztkommunista pulcsimárkán keresztül egészen a textilkábel márkáig minden izgalmas újdonságot megtaláltok az összeállításunkban.
Végül pedig megnéztük három hazai szakember, Kudron Anna, a PINKPONILO alapítója, Farkas Andrea, a kiskertpiac ötletgazdája és Szabó Eszter, a Felelős Gasztrohős munkatársa segítségével, hogy miért is jó magyar terméket vásárolni és melyek azok a faktorok, amik megkönnyíthetik a választásunkat.