Gyönyörű tűzfalakat festett a Gucci

2019. május 27.
Ismét szintet lépett a Gucci marketingstratégiája. Az idei őszi kollekciót reklámozza az a néhány tűzfal és épület, mely elképesztően gyönyörű Gucci-festményt kapott.

A festmények az új kollekció szellemiségében születtek: olyan pogánysághoz kötődő, mitikus alakokat és jeleneteket ábrázolnak, melyek az őszi kollekcióban megihlették Alessandro Michelle kreatív igazgatót. Az archaikus közösségek tánc-, zenei- és vizuális kultúrája egyaránt feltűnik ezeken a falakon.

A történelmi freskókultúrát nemcsak megidézte, de modernizálta is a márka azzal, hogy beleszőtte az eklektikus alkotásokba a kaliforniai fiatalok interkulturális egymásra hatását is, ezzel kitágítva az alkotások térfelfogása mellett az időfaktort is. Nemcsak marketing, de művészeti szempontból is kiemelkedő festmények ezek.

Igen sokat kell utaznunk, ha élőben is megcsodálnánk ezeket a freskókat. Legközelebb Milánóban és Londonban találunk belőlük, de Hong Kongban, Mexikóban, Manhattanben is szembetalálhatjuk magunkat egy-egy elképesztő Gucci-fallal.