A koreai szépségápolás sikerének titka

2020. augusztus 17. |

A K-beauty térhódításáról, jelentőségéről már többször is olvashattatok nálunk. Ezúttal egy kisebb ázsiai beauty egység budapesti bemutatkozásáról adunk hírt…

A K-Beauty, a koreai szépségápolás térhódítása a 2000-es évek elején indult meg, az újfajta, tudatos arcápolási szokással egy új szemlélet és trend kezdődött. Ekkor került előtérbe a K-Beauty, hiszen csak az ápolt és üde arcbőr lehet az alapja a természetes szépségnek és a tökéletes sminknek. És hogy mi a siker titka?

„A koreai 10 lépcsős arcápolási rutin azért terjed el a világban, mert a bőr tudatos, valódi igényei szerinti ápolásról szól. Természetesen mindenki a bőrtípusának, az időjárásnak, napszaknak megfelelően kialakíthatja saját rutinját. A legfontosabb lépések és termékek – az arclemosók, eszencia, ampulla, arckrémek, hidratálók – mellett az AHA, BHA hámlasztók, a reggeli rutin kötelező napvédői és az esti rutin éjszakai pakolásai, maszkjai megfelelő sorrendben és módon való használatával egészséges, szép bőr érhető el” – mesélte el Vecsey Hedvig a KOTRA Budapest (a Koreai Nagykövetség Kereskedelmi Kirendeltsége) kapcsolattartója, négy új koreai márka budapesti bevezetése kapcsán. Az új koreai arcápolási termékek polcokra kerülését egy budapesti dm üzletben ünnepelték meg, K-pop DJ-vel, koreai népviseletbe öltözött hostessekkel és arcápolási szakértőkkel.

Olvastad már?

Miniinterjú a k-beauty mesterével

Miniinterjú a k-beauty mesterével

A k-beauty trükkjeiről kérdeztük Park Seong Hee koreai sminkmestert, akinek munkái a legnagyobb divatmagazinokban és a divatvilág neves eseményein jelennek meg.

A K-Beauty ereje

Az innovatív, világszínvonalú összetevők, a természet inspirálta különleges és magas hatóanyagtartalom, valamint az állandó megújulás és termékfejlesztés eredményeként a koreai kozmetikumok igazi innovációt képviselnek hosszú évek óta. A ma már mindennapi szépségápolási rutinunk számos terméke, a BB-krém, az eszencia, a fátyolmaszk is a koreai kozmetikai iparnak köszönhető. De nézzük, mi mindenért lehet érdekes számunkra a most nálunk is bemutatkozó K-Beauty újoncok „tudása”.

Benton – Lényegében a Clean Beauty, a „tiszta szépség” kozmetikai trend úttörője. A márka fő célja az egészséges, fiatalos bőr állapotának megőrzése, mindezt természetes és tiszta hatóanyagokkal, káros összetevők nélkül.

A COSRX bőrbarát összetevőkre alapozott, állatkísérletmentes termékekkel debütált nálunk. Többek között AHA és BHA hámlasztókat, valamint prémium hidratálókat kereshetünk a szortimentben.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

COSRX Official (@cosrx) által megosztott bejegyzés, Aug 1., 2020, időpont: 6:00 (PDT időzóna szerint)

It’s skin – It’s my skin, – ez az én bőröm – márkanév hűen tükrözi az ideális arcbőr filozófiáját, amely eléréséhez a cég alapítói a Szöuli Egyetem bőrgyógyászaival és klinikai kutatóival együttműködve fejlesztik ki minden terméküket. A növényi hatóanyagokkal dúsított szérumok alkalmasak az érzékeny bőr ápolására is.

Az Etude House szépségápolási termékei remek kiegészítői lehetnek az arcápolási rutinnak. Jelenleg a kínálatban egy hajpánt, valamint egy arctisztító szilikon kefe található meg.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Etude House Official (@etudehouse_ofc) által megosztott bejegyzés, Szept 15., 2017, időpont: 10:37 (PDT időzóna szerint)

Láttad már?

Itt az N-Beauty, a nordic szépségtrend

Itt az N-Beauty, a nordic szépségtrend

Új szépségtrend ütötte fel a fejét a C-, K- és J-Beauty nyomában. Lássuk, mi is a lényege az N-Beauty névvel futó nordic szépségápolási jelenségnek.

Fotó: Getty Images

Szólj hozzá te is!

Még több Szépség

Zoom-biztos téli sminktippek az Instagramról 2020 téli trendek

Zoom-biztos téli sminktippek az Instagramról