Termálfürdőket idéző szépség
Nemrég nyitotta meg hivatalosan is a kapuit a Hollywood-szerte (is) szupernépszerű magyar Omorovicza márka új budapesti üzlete. Messzire ugyan nem költöztek, az Andrássy út 2-es számát cserélték fel a 45-re, de a látványbeli változás óriási. A virtuális üzletbemutatón kiderült, hogy az új fejezetben óriási hangsúlyt fektettek a luxusmárka magyar termálvizes „gyökereire”, a Boutique&Spa dizájn terén a budapesti fürdőkultúra és a híres Rácz-fürdő jellegzetességeit vonultatja fel, a különböző dekorációs elemekben, szín- és anyagválasztásában. A padló színe, a gyönyörű magyar kézműves csempe, a mészkőborítás, a masniszerű, lenyűgöző lámpák mind-mind a Rácz-fürdő szépségét és a víz dinamikáját idézik.
Árnyalatorgia
A nyári hónapok a színezett-festett hajukat féltők igazi mumusa, hiszen a tűző nap, a nyári szél vagy éppen az uszodai klór veszélyezteti a hajszínünk tökéletes árnyalatát. Az otthoni hajszínápolás és -megőrzés kategóriában a Schwarzkopf Professional nagyot erősít a Chroma ID családján belül, mégpedig 30 új árnyalattal. Na de nézzük, mitől is szól mindez nagyot a hajszínfanatikusok körében. Az otthoni használatra alkalmas hajszínező kötéserősítő maszkok egy egész flottával bővülnek, elhozva az első, teljes mértékben egyedi igényekhez alakítható, hajszínező és -árnyaló rendszer korát. A maszkok lényegében nemcsak intenzíven ápolják a hajat a beépített kötéserősítő-technológiának köszönhetően, hanem végtelen színárnyalatot is kínálnak, mert az új paletta indulói teljes mértékben keverhetőek egymással. Azaz tényleg elképesztő színválasztékot és személyre szabhatóságot ígérnek, ha szeretnénk a hajfestések között is megőrizni vagy csak felfrissíteni élénk hajszínünket.
Az egyediség ünneplése
Egy felmérésből kiderül, hogy a nők 71%-a szerint a médiának színesebben és valóságosabban kellene ábrázolni a nőket fizikai megjelenésükkel, korukkal, faji hovatartozásukkal és alakjukkal kapcsolatban. Egy másik kutatás szerint pedig az amerikai férfiak 41%-a érzi azt, hogy nagy nyomás nehezedik rájuk, ha érzelmileg erősnek kell mutatkozniuk. Nyilvánvaló, hogy a szeretet és az elfogadás irányába történő változás már régóta esedékes a szépségiparban is. A beautyszektorban gyakran elérhetetlen szépségnormákkal találkozunk, ahol gyakran azt is megmondják nekünk, hogy ennek a vélt „szépségnek” mi az ideális életkora, színe, neme vagy éppen szexuális orientációja. A svéd beauty-tech cég, a Foreo most Be YOUnique néven egy olyan figyelemfelkeltő kampányt indított a Pride hónap alkalmából, amelyben mindenkit arra bátorít, élje meg kompromisszumoktól mentesen saját énjét és szépségét. Azt a szépséget, amelynek csak egyetlen kritériuma van, az egyediség, vagyis a YOUniqueness, azt vallva ezzel, hogy minden ember önazonosságában vonzó.
Átláthatóság, biztonság és zöld tudományok
Az utóbbi években szerencsére egyre fontosabb a szépségmárkák számára a zöld tudatosság, amiben a L’Oréal abszolút élen jár. A bolygó védelmére még nagyobb szükség van, mint valaha, a koronavírus járvány hatására megnőtt a kereslet az egészségre és a környezetre nézve egyaránt biztonságos termékek iránt. A L’Oréal ezért egy most egy egészen izgalmas új fejezetet nyitott a kutatás és innováció területén, vállalva, hogy 2030-ra az összetevők 95%-a megújuló növényi forrásokból, bőségesen elérhető ásványi anyagokból vagy körkörös folyamatokból fog származni, továbbá a formulák 100%-a tiszteletben tartja majd a vízi környezetet. A vállalat egyébként az úgynevezett zöld tudományok legújabb fejlesztéseit használva törekszik az összetevők fenntartható előállítására, és a legmodernebb technológiával igyekszik kinyerni a természetes alapanyagokat.
Láttad már?
Szavazni ITT tudsz!
Fotó: Unsplash