A világ három legmenőbb beautyinfluenszere

2022. február 10.
A 2019-ben elindult Cosmetify Index szépségvilágbeli jelentései egyre nagyobb erővel nyomnak a latban, legalábbis ami a márkák és a szereplők rangsorolását illeti. A legforróbb kozmetikai trendeket összesítő felmérésből kiderül, kik a bolygó legmenőbb szépségszereplői. Lássuk az idei nyerteseket.

A beautyvilág feltörekvő arcai és a közismert nagyok is megmérettetnek a szépség- és kozmetikai termékeket összehasonlító Cosmetify Indexben. A világ 100 legnagyobb szépségápolási márkáját vizsgálják és rangsorolják itt, mindezt a Google-keresések, a közösségi médiában nyújtott teljesítményük, illetve az ott elért hatásuk alapján.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

HUDA KATTAN (@hudabeauty) által megosztott bejegyzés

Mindemellett figyelembe veszik a követőszámok alakulását, a közösségi média felhasználóinak kereséseit, említéseit és az aktivitásukat is. Mindez alapján 2021-ben az első öt befutó a Huda Beauty, a M·A·C , az Anastasia Beverly Hills, az Avon és a The Body Shop. Ami meglepő, legalábbis számunkra, hogy a Top 10 utolsó helyére még a Kylie Cosmeticsnek is sikerült beigazítania magát – rengeteg, beauty téren „nagy öreget” maga mögé utasítva.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

James Charles (@jamescharles) által megosztott bejegyzés

A legmenőbb influenszereket is összegezték. Idén a listavezető, James Charles lett, egészen elképesztő számokkal. A YouTube-on és az Instagramon (24,5 millió, illetve 24,4 millió követő), összesen mintegy 49 millió követővel bír, de a Playboy címlapon is szereplő Bretman Rock sem szégyenkezhet. Folyamatosan nőtt a követőtábora, az Instagramon 17,8 millió követője van.

Mariand Castrejón Castañeda, vagyis ismertebb nevén Yuya szépen befészkelte magát a dobogó harmadik fokára. Mexikó legmenőbb szépségvloggere és youtubere összesen 41,6 millió követővel dicsekedhet az Insta- és a YouTube-felületein.

További részletekért kattints ide!

Láttad már?