Hailey Bieber forró csoki manikűrje az igazi őszi köröm

2023. szeptember 27.
Hot chocolate nails, vagyis forró csoki köröm néven tálaljuk is az őszi manikűrfelhozatal legújabb trendjét, amelyet Hailey Bieber villantott meg nemrég az Instagram-feedjében.
Hailey Bieber csoki manikűr

Nincs vita, itt az ősz. És talán sokan még a szeptember harmadik hetében is nehezen fogadják el a nyár elmúlását, azért nagyon jó pillanatokat is hoz az elkerülhetetlen évszakváltás. Nem csak a fűtésszezon közeledtét, a polártakarók és kötött pulcsik előtérbe kerülését jelenti mindez, hanem a szebbnél szebb őszi manikűrök megjelenését is.

Hailey Bieber a körömaddikt társadalom egyik ikonja, és nem véletlenül. Az amerikai modell tálcán kínálja máris a szezon legszebb őszi manikűrjét, amely ugyanolyan színű, és ugyanolyan ínycsiklandó, mint egy csésze finom, forró csoki.

Sötétbarna őszi köröm Hailey Bieber módra

A híresség szeptember 25-én osztott meg egy Instagram Storyt az oldalán, ahol egy pillanatra megvillantotta aktuális őszi manikűrjét. Hailey Bieber a közzétett videóban egy Rhode Beauty (Hailey Bieber saját, megfizethető beauty márkája) kiadvány oldalait lapozgatja meseszép manikűrrel.

hailey-bieber-csoki-maikur

Hailey körmei az Insta-sztoriban

A körmeit mandula alakú ívben formázta a manikűröse, színek terén pedig egy mélybarna, csokoládét idéző árnyalatra szavazott. A meglehetősen sötét árnyalat egyébként megegyezik az sztár legújabb, Espresso árnyalatú Rhode Skin Peptide rúzsának színével. Nagy eséllyel nem véletlenül.

 

 
 
 
 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Hailey Rhode Baldwin Bieber (@haileybieber) által megosztott bejegyzés

Saját szépségmárkáját egyengeti

A modell egyébként tavaly indult el a hírességek saját szépségmárkáinak elég telített piacán. „Nem látom be, hogy miért csak egy 200 dolláros krém lehet a szép bőr záloga” — nyilatkozta tavaly Hailey Bieber a The Wall Street Journalnak a Rhode kapcsán, és hozzátette, szerinte nem kell sok pénzt költeni azért, hogy ragyogó, egészséges bőre legyen az embernek. Hailey egyébként aktívan kivette a részét a márkaindításból, és állítólag messze nem csak a nevét adta hozzá. Két és fél évet dolgozott a márkáján, és minden kreatív feladatért (csomagolás, színek, esztétika) ő felelt.

Forrás: Allure Fotó: Getty Images