Ahogyan mi is megírtuk, Meghan Markle nemrégiben elindította saját lifestlye brandjét: az American Riviera Orchard startolását a hercegné egy új Instagram-oldallal, valamint egy 16 másodperces videóval jelentette be, amin mindössze annyi volt látható, hogy kavargat valamit egy edényben, virágokat rendezget, majd egy puffos ruhában álldogál. Az még most sem teljesen világos, hogy hosszú távon pontosan milyen termékekre számíthatunk majd Meghan Markle márkájától, de az első húzására már fény derült – a hercegé limitált számú, saját eperlekvárt dobott piacra. Meghan Markle híres influenszereknek küldte szét a lekvárjait, akik lelkesen posztolták is a közösségi médiában a bájos üvegcséket.
De nagyon úgy tűnik, hogy ha valakinek nem ízlik Meghan Markle lekvárja, az a Buckingham-palota: a brit királyi család egyértelmű gesztussal üzente meg a hercegnének, hogy mit gondol új vállalkozásáról. Alig két napja a Buckingham-palota is megosztott egy felvételt hivatalos Instagram-oldalán, ahol saját (legjobbnak minősített) eperlekvárjukat kínálják. A felvételen megmutatják, hogyan érdemes fogyasztani a lekvárt, ajánlják például pirítós és croissant mellé is:
Meghan Markle vs. Buckingham-palota
Az üzenetet nem olyan nehéz megfejteni – a Buckingham Palota valószínűleg azt akarja mondani, hogy Meghan Markle sosem fog tudni labdába rúgni mellettük, ráadásul a királyi család és a szakadár páros közötti ellentétet is aláhúzták. Ez az egyszerű eperlekváros videó megmutatja, hogy a brit királyi család már ezer éve csinálja azt, amit Meghan Markle „új vállalkozásként” harangozott be, ráadásul – bár ezt csak egy ízteszt bizonyítaná be – jobban és profibban. Annyi biztos, hogy a friss eperlekvárgate alapján úgy fest, nem igazán oldódik a konfliktus Meghan Markle és a királyi család között.
Forrás: Mirror Fotó: Getty Images