Különleges jelentést hordoz Meghan Markle csodaszép új gyűrűje

2022. augusztus 04. |

Sussex hercegnéjének ujjain többször is megcsillant már a Shiffon márka egyik legújabb modellje, méghozzá nem véletlenül.

Bár úgy szokás, hogy az ünnepeltet halmozzák el ajándékokkal, Meghan Markle a negyvenedik születésnapja alkalmából úgy döntött, ő maga (is) szeretne meglepetést okozni másoknak. Éppen ezért augusztus 4-én elindította a 40×40 elnevezésű kihívását, amelyben arra kér mindenkit, hogy ha teheti, szánjon egy kis időt (egészen pontosan 40 percet) a sajátjából egy álláskereső nő felkarolására, mentorálására. Nos, idén jóval a szülinapja előtt belevágott az aktuális jótékonysági projektjébe, hiszen már hosszú hetek óta folyamatosan kampányol a nők egyenjogúságáért a sportban – méghozzá egy bizonyos gyűrű viselésével.

Meghan Markle

 

Harry felesége ugyanis egy ideje a New York-i székhelyű Shiffon márka „1972 Tennis Pinky Ring” fantázianevű gyűrűjét hordja a nyilvánosság előtt, amellyel az iskolákban és az oktatási programokban előforduló, nemi alapú diszkrimináció tiltása előtt tisztelegnek. Ezt a törvénymódosítást 50 évvel ezelőtt, azaz 1972-ben fogadták el az Amerikai Egyesült Államokban, így a nők előtt is megnyíltak a kapuk a sportban.

Az ékszerekből származó bevételek 19,72 százalékát a Shiffon arra fordítja, hogy tovább növelje a nők esélyeit a mezőnyben a Women in Sports Investment Fund közreműködésével. (Külön érdekesség, hogy a tenisz volt az első olyan sportág, amely egyenlő fizetést kínált a férfiaknak és a nőknek, ezért tűnik fel ez a szó is az ékszer nevében.)

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

SHIFFON (@shiffonco) által megosztott bejegyzés

Meghan Markle olyan eseményeken villantotta már meg a fent említett gyűrűt (akár több ujján is), mint a II. Erzsébet királynő tiszteletére rendezett Trooping the Colour vagy a férje által megálmodott Invictus Games – és ez a lista a jövőben várhatóan egyre csak bővül majd. A Shiffon márka vezérigazgatója, Shilpa Yarlagadda (aki a Harvardon, a kollégiumi szobájában indította el az ékszerkollekcióját) pedig biztosan nagyon hálás neki ezért.

Meghan Markle

A márka célja, hogy „2025-re egymillió nő pénzügyi helyzetét megerősíthessék szerte a világon”. Sussex hercegnéje mellett egyébként olyan sztárok támogatják a Shiffont, mint Michelle Obama, Nicole Kidman, Hailey Bieber, Serena Williams, Emma Watson, Mandy Moore, Malala Yousafzai, Shailene Woodley és Laura Dern.

Forrás: Page Six Fotó: Getty Images

Olvass tovább!

Szólj hozzá te is!

Még több Divat