A Budapest Central European Fashion Week exkluzív rendezvényén, Nemes Márton műtermében mutatták be a Kata Szegedi brand 2024/2025-ös őszi-téli kollekcióját. A szinte kortárs performanszként is értelmezhető esemény a Don Julio luxus tequilamárka együttműködésével jött létre.
„Ha nem a szerelemért, akkor miért?” – A kérdés, amely nemcsak a Don Julio márka történetét határozta meg, és 1942-ben a világ első luxus tequilájának megszületéséhez vezetett, hanem a legújabb kampányának is ez a címe: Por Amor. A szerelemért, vagyis a „Por Amor” a modern mexikói életstílus lényegét ragadja meg, arra ösztönözve a fogyasztókat, hogy szenvedéllyel, kreativitással és szívvel éljék az életet – akárcsak a művészek.
A luxus tequilamárka által képviselt értékekkel a Don Julio elkötelezett támogatója az olyan kezdeményezéseknek, amelyek a szív szavát ünneplik, ezért neve gyakran fonódik egybe főként a divat és a zene világával.
Magyarországon először a Budapest Central European Fashion Week keretében, saját szervezésben megvalósult Kata Szegedi márka 2024-2025 őszi-téli kollekciójának bemutatóján működött együtt az ismert hazai tervezőpárossal, Szegedi Katával és Benus Dániellel.
Az exkluzív eseménynek Nemes Márton festőművész műterme adott otthont, a prezentációt követően pedig a résztvevők Don Julio Paloma tequila koktélokkal koccintottak a legújabb, művészi elhivatottsággal megálmodott és a nagyközönség előtt először bemutatott darabokra.
„A Kata Szegedi brand tervezőpáros munkásságának jegyei abszolút egybevágnak a Don Julio által képviselt értékekkel, amely a szenvedélyt, az elhivatottságot és a művészi önkifejezést mindenek fölé helyezi. Legyen szó zenéről, képzőművészetről vagy éppen divatról, a Don Julio luxusmárkaként az igazán kiemelkedő tehetségeket támogatja, akikben ugyanazt a szenvedélyt látjuk, ami a márkát életre hívó Don Julio Gonzálezt is hajtotta.
Kata és Dani rendkívül mai, friss munkái táplálkoznak a kortárs hazai zenéből és művészetből, ugyanakkor ők is sokakat inspirálnak szenvedéllyel és a divat iránti elhivatottsággal tervezett kollekcióikkal. Kiemelkedő tehetségű művészek, akiknek víziói megérdemlik, hogy Don Julio tequilával ünnepeljük őket” – mondta Juliana Ballarin, a Diageo kelet-európai régió marketing igazgatója.
Szegedi Kata és Benus Dániel nemcsak a hazai divatvilág meghatározó szereplői, hanem nemzetközi kifutókon is többször bizonyítottak már ikonikus darabjaikkal. „Megtisztelő számunka, hogy egy olyan világhírű luxusmárkával dolgozhatunk közösen, mint a Don Julio.
A brand filozófiája közel áll hozzánk, hiszen a mi történetünk és munkásságunk alapjait is egyaránt az jelenti, hogy a szívünket követjük, miközben szenvedéllyel törekszünk a kreativitásunk kifejezésére. Egy igazi mérföldkő számunkra, hogy a 2024/2025-ös őszi-téli kollekciónkat egy olyan márkával karöltve mutathattuk be először, ami elkötelezetten támogatja a kiemelkedő tehetségeket a világ számos pontján” – mondta el Szegedi Kata.