4 tipp, hogy jövőre a maratont is lefuthasd

2016. július 22. |

Elárulunk néhány hasznos tippet, ha fejleszteni szeretnénk futótechnikánkat, vagy egyszerűen kényelmesebb, eredményesebb futásra vágynánk.

Üzemanyag a testnek

A futáshoz energia kell, akkor is, ha épp a kilók leolvasztása miatt választottuk ezt a mozgásformát. Ha futás közben kimerül a szervezet, lehet hogy már féltávon feladjuk, ezért előtte mindig együnk energiát adó, egészséges táplálékot – például lencsét!

Ritmusra!

Futás közben jó dolog a zenehallgatás, és ez tudományos tény. A zene mellett motiváltabbak lesznek a futók, hosszabb ideig bírják a távot és külön jó, hogy egy jó mix mellett az idő is sokkal gyorsabban repül.


Fotó: Profimedia – Red Dot

Rendezett lábujjak

Talán banálisnak tűnhet, de nagyon fontos, hogy futás előtt rövidre vágjuk lábkörmeinket. A hosszú, kellemetlenséget okozó lábkörmök olyan apróságok, amik teljesen feleslegesen ronthatják teljesítményünket, ráadásul a futócipőből könnyedén véráztatta zoknival kerülhet ki lábfejünk.

Szerető szurkolótábor

Sokkal jobban megy a futás, ha megvan privát szurkolótáborunk – ami elsősorban természetesen szeretteinkből áll. Ha agyban átállunk rá, hogy a nekünk szorító barátokért és családtagokért izzadunk az aszfalton, akár egy maraton lefutására is képesek lehetünk.

Szólj hozzá te is!

Kapcsolódó cikkek

Még több Életmód

Így tarja magát otthon is fitten Lékai-Kiss Ramóna és Tóth Vera edzés

Így tarja magát otthon is fitten Lékai-Kiss Ramóna és Tóth Vera