3 tipp a könnyedebb ébredésért

2018. június 03. |

Néha komoly energiákat igényel, hogy reggel képesek legyünk kikászálódni az ágyból, de egy kis segítséggel az ébredés is könnyebb lehet! Tényleg.

Fotó: Unsplash.com

Dolgozz előre!

Előző este próbáljuk meg összeírni, milyen teendőink lesznek másnap (legalább a délelőtt folyamán). Így nem kell azonnal elkezdenünk pörgetni az agyunkat, egyszerűbben átláthatjuk a napot, a biztos struktúra pedig nekünk is stabilitást adhat!

Válassz szettet (és még egyet)

Rengeteg időt spórolhatsz, ha nem reggel, félkómásan próbálod összeállítani aznapi szettedet, hanem már előző este kikészíted. Így megspórolhatjuk a szenvedést, ha a kiválasztott outfit mégsem passzol úgy, mint ahogy a fejünkben elképzeltük és hirtelen kell valami teljesen újat kitalálnunk. Azért készüljünk fel arra is, ha valamiért nem úgy alakulna az időjárás, ahogy elképzeltük – az ilyen esetekre mindig legyen B-tervünk!

Mély lélegzetek

Még reggeli előtt tápláld a tested néhány oxigéndús mély lélegzettel! Adj magadnak időt a lassú, egész testet energetizáló légzésre, közben pedig próbáld a fejedet is kitisztítani egy kicsit, hogy így is felkészülhess az aznapi kihívásokra. Ez az egyszerű szokás apróságnak tűnik, de óriási különbséget jelent!

Szólj hozzá te is!

Még több Életmód

Home office: vesd be a vasalódeszkát is home office

Home office: vesd be a vasalódeszkát is